ik kan WEER niet slapen!!

ik werd gek van de jeuk!!! had het idee dat ik me huid er af kont krabbelen,.. en wilde dat ook... verder had ik nergens las van...
de vk vroeg waar ik jeuk had en mijn antwoord was meer waar niet... en constant...... maar met de medicijne ben ik er wel helemaal van af... van de jeuk dan... ga er wel van uit dat ze als je het heb de kleine met 37 weken willen halen...

de volgenden links hebben wij veel info van gehad... wat je gaat lezen is niet echt leuk maar dan weet je wel waar je een beetje aan toe ben... het is echt een hele onbekenden kwaal en ze weten er echt niet alles over...!!!
http://www.medischinfo.nl/zwangerschap/artikelen/Zwangerschapscholestase
http://itchymoms.com/overview.html

ik hoop dat je het niet heb... maar als het wel zo is... dan ben je er nu wel op tijd bij!!!
hou me op de hoogte en als je vragen heb... stel ze gerust misschien kan ik helpen (mijn email is mijn naam en dan met gmail er achter)
succes

bedankt voor je info!!!

heb ik weer,moet zo bij een huisarts in opleiding.
ppff...ik zal zelf wel moeten vragen om bloedprikken.

mocht ik het hebben dan vind ik het HELEMAAL geen probleem om met 37 weken ingeleid te worden.

ik houd je op de hoogte!

aaaaaaaaa... zal je altijd zien... succes...

hoop dat het allemaal mee valt.... dit is jouw tweede... even een rare vraag... is je eerst vroeg gekomen???? of netjes op tijd???

bedankt

okee... soms komen ze er namelijk nooit acht dat je het had... dus als die exstrem vroeg was... had dat misschien kunnen duiden op dat je er toen ook mee rond liep....
Hoop voor je dat het gewoon jeuk is... succes

thanx!...

al denk ik dat "gewoon" jeuk er niet inzit...
heb dit nog niet gehad in de zwangerschap en heb net ff wat gelezen en komt aardig overheen met wat ik heb :(

aaaaaaaa ken het... had ik ook toen.... onder tussen ben ik ruim 1,5 maand verder.... zelf de nacht van 27/28 maart er niet van kunnen slapen... 28 naar gyn en maten aan de ursodeoxychol en de jeuk was binnen een paar dagen helemaal weg...!!!! maar de geval is er nog!!! tenminste dat denk ze!!!!
succes

zo,mag morgen bloedprikken voor mij eigen gevoel...pff!!! ze wist het niet ze ze..even gevoeld aan me buik en bloeddruk was ok.
ga morgen prikken op HB,ALAT,BILIRUBINE TOTAAL en BILIRUBINE TOTAAL + ESTERS....

krijg maandag de uitslag pas...pfff!!! heb wel mentolgel voor geschreven gekregen morgen maar halen!

Terug
Bovenaan