Ik kan wel janken....

Hallo meiden,

Ik kan echt wel huilen van de pijn! Pijn in m'n rug!
Heb net weer 2 dagen achter elkaar gewerkt (met de vaderdag drukte) en ik heb zo'n pijn! Ik moest vandaag aan de arm van een collega de trap af (onze kantine is beneden) en kon voor een klant niet eens iets uit een la pakken. Het wordt nu echt heeeeel erg!

Gister kon ik niet van de bank afkomen zonder de hulp van m'n man en vanochtend na een schreeuw van pijn lag ik weer op de vloer van de slaapkamer en moest m'n man me weer omhoog helpen. Autorijden?? Wat een ellende.....moet wel elke dag van Den Haag naar een andere stad rijden voor werk maar het doet zo'n zeer!

Ik hou dit echt niet vol! Na 2 dagen werken, heb ik 2 dagen nodig om te herstellen om vervolgens weer 2 dagen te werken en heb dan alleen de zondag om bij te komen. Ik weet 't echt ff niet meer! Alles doet me zeer! Als het zo door gaat, dan vrees ik dat ik al heel snel thuis kom te zitten. Ik hoop echt dat de fysio me kan helpen donderdag! Pfffff.......*TRAAN*TRAAN*

Liefs Lynn.

Och meid, ik hoop dat donderdag hulp biedt. Maar ga er niet van uit dat het al gelijk zal helpen. Ik verwacht dat ze je verlichting kunnen bieden. Maar hetklinkt alsof je eerder moet gaan stoppen. Zo gek vind ik dat ook niet, hoe vervelend het ook voor je is. Misschien moet je langzaam aan in je achterhoofd gaan houden dat je werk helaas zal moeten stoppen.

Hè wat een naar bericht schrijf ik dan ook weer. Ik bedoel het allemaal goed hoor meid. Huil maar lekker uit bij je mannetje. Ik denk aan je.......

och lieve schat!! dit is echt niet goed!! ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt als ik al 1 middagje in de stad loop te slenteren heb ik al last van mn rug of als ik het huis ff stofzuig, jij loopt staat en doet de hele dag lang en dan draag je ook nog eens 2 ukkies bij je. ik heb het geluk dat ik de hele dag kan zitten op het werk. Ik ben het met essie4 eens dat je misschien erover na moet denken om te gaan stoppen met werken of in ieder geval gedeeltelijk. misschien kun je bijv. voor de helft de ziektewet in, want dit wordt echt niet beter! eerder erger. denk alsjeblieft aan jezelf en je ukkies lieverd dit kan zo niet langer!

dikke knuffel xxxx

Och meid wat erg.... Maar dit gaat zo niet langer en de fysio kan geen wonder verrichten, ze kan je alleen wat hulp bieden. Meld je aub ziek, want als je deze klachten negeert dan komt er straks een hele dure, zure rekening! hier spreekt een ervaringsdeskundige, ik wilde (ook) niet miepen en wilde door, wilde me niet laten kennen. Helaas, want ben veel te lang door gegaan.

Denk aub aan jezelf, je lijf èn je 2 kindjes, want het is té kostbaar.

Dus mijn advies: meld je voorlopig ziek en ga eventueel voor half dagen aan de slag als jij zeker weet dat je t aankunt.

Sterkte meid!

Ps: heb je al een yogabal? (skippybal) kan lekker zijn om paar keer per dag op te zitten. En een voedingskussen? Is mss fijn om mee te slapen.

Ach lieverd, wat vervelend om te lezen. Ik weet wat rugpijn is, heb ooit van de rugpijn zes weken bijna niet kunnen lopen. Als ik jou was zou ik lekker plat gaan en rusten en maandag zsm naar een therapeut. En inderdaad probeer of je op therapeutische basis mag werken. Blijf anders een weekje thuis en kijk daarna hoe het gaat. Denk aan jezelf meis, je rug is zo belangrijk. Rust is bij rugpijn het magische woord.

Als het echt niet gaat zou je ook de huisartsenpost kunnen bellen en vragen om een pijnstiller die je als zwangere mag innemen.

Heel veel beterschap meid! Kop op

Idd, het zal je verlichting geven, maar denk dat je ook geadviseerd zult gaan worden minder te gaan werken.

En zo gek is dat nog niet hoor. Stel je gaat het niet rustiger aan doen, loop je straks na de bevalling de rest van je leven te sukkelen. Je kunt dus beter nu een takje terug gaan, of zelfs uiteindelijk helemaal met de ziekekaart thuiszitten dan dat je zometeen problemen hebt!

Je draagt er twee, en ja dit kan dus ook echt wel twee keer zo zwaar zijn!

Liefs

Jeetje Lynn wat ontzettend vervelend zeg! Ik hoop dag de fysio iets voor je kan doen zodat je toch kan blijven werken, misschien halve dagen of iets dergelijks.

Sterkte meid!

Lynn wat een vervelend bericht zeg! Maar denk dat iedereen hierboven gelijk heeft. Je kaboutertjes en jezelf zijn nu het allerbelangrijkste! Denk dat je idd veel rustiger aan moet gaan doen of stoppen!

Veek sterkte ermee en hoop dat de therapeut je verlichting kan geven.

Liefs

Terug
Bovenaan