ik kom weer terug bij jullie

Hai lieve meiden,
Ik kom weer terug bij jullie.
Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor mijn 1e echo en ik had er heel veel zin in.Maar de zin was gauw weg,want ons kindje is dood,snik.
het zag er klein uit en toen gingen we kijken of er hartslag was,maar nee helemaal niks,helaas en nu heb ik het even niet meer eerlijk gezegd.Het is nu ook heel erg raar,want ik ben nog wel zwanger,maar van een dood kindje.
Eerlijk gezegd hadden we het ook totaal niet verwacht,want ik zou in principe morgen 12 weken zijn.Ik voelde mezelf zo anders dan de vorige keer,maar ja je ziet het,dat zegt helemaal niks.
Ik moet aanstaande woensdag naar de gyneacoloog en ik hoop dat hij mij nu meer kan gaan vertellen over wat er aan de hand kan zijn,omdat het nu mijn 2e miskraam is achter elkaar,er is mij verteld dat ze je pas gaan onderzoeken als je 3 miskramen achter elkaar hebt gehad,weet iemand dit?Ik zal denk ik volgende week vrijdag gecurreteerd worden,ik hoop aan 1 kant dat het spontaan komt dan hoef ik niet weer naar het ziekenhuis,maar ja wat moet dat moet he.
Het is wel weer erg pijnlijk nu het weer fout is.
Mijn vriend en ik hebben nu wel zoiets van we kunnen beter even een paar maanden wachten,maar ja dat zeggen we nu,en ja we willen zo graag,net als jullie allemaal.
We moeten het gewoon proberen om het te verwerken en het een plaatsje te geven en dan kunnen we weer verder kijken.
Hoe is het met jullie? Ik zag wel een paar meiden die zwanger zijn,nou die wens ik heel veel geluk en sterkte met de zwangerschap en gefeliciteerd en de rest van de meiden ik wens jullie ook natuurlijk heel veel sterkte en geluk en gezondheid toe.
liefs jennifer

Tjee zeg knipmuts!!!

Wat ontzettend naar, erg, vervelend, kl*te,etc voor jullie zeg, wil je vanalles zeggen maar het maakt t'er allemaal niks makkelijker op!!
Wil jullie veel sterkte en moed sturen via deze mail!!!

Sterkte hoor!!!!

Liefs N.

Wat ontzettend naar! Afschuwelijk als je het al eens mee gemaakt hebt en denkt dat het goed is. Ik weet niet hoe het zit met onderzoeken na miskramen, maar als je het kindje kan opvangen, kunnen ze het wel onderzoeken en zien of het misschien niet goed heeft kunnen delen of zo. Ik hoop dat jullie samen een plaatsje voor jullie verdriet kunnen vinden.
HEel veel sterkte, liefs Kiki

Beste Knipmuts (leuke naam)

Wat een klote verhaal zeg,het is allemaal zo oneerlijk he.
Maar je hebt gelijk na 3 miskramen gaan ze pas kijken waar het aan kan liggen,ik heb na de 3e miskraam ook heel erg veel onderzoeken gehad maar ze konden niks vinden.
Maar ik ben eergister gecurreteerd en dat was miskraam nummer 7 niet te geloven maar het is waar.
Ik was ook 3 maanden zwanger en het leefde ook niet meer dat doet pijn dat kun je echt niemand uitleggen,maar de meeste hier weten het wel denk ik als je het zelf meegemaakt hebt!
Ze gaan nu eindelijk (als het goed is) een kijkoperatie doen,eindelijk na 7 jaar,maar goed ik hoop dat we daar wat wijzer van worden!

heel erg veel sterkte meid
Danielle

Echt afschuwelijk hoor!! Vind het heel erg voor jullie, ik lees ook vaak op het andere forum en zag ook af en toe een berichtje van jou vond het zo leuk voor jullie!! En nu dit! Ik vraag mij af als je al eens eerder een miskraam hebt gehad mag je dan niet eerder langs voor een echo?? Ik vind dat eigenlijk wel moeten toch?

Heel veel sterkte met dit enorme verlies

Liefs moi xxx

he gatverdamme zeg knipmuts ik kende je naam nog van het zwangerforum waar ik helaas ook niet meer op te vinden ben maar had dit niet meer verwacht.
he wat balen zeg ik weet niet wat ik moet zeggen.
hoop in ieder geval dat je hier bij ons steun zukt vinden.
groetjes tijger

Jeetje wat vind ik dit erg voor jou, en voor je vriend natuurlijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, neem vooral samen de rust, en praat er veel over. Je kan hier altijd op ons rekenen.

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan