ik kom weer terug bij jullie

Hoi,

Ik heb helaas ook 2 miskramen gehad, de laatste is bijna 4 weken geleden. Bij ons gaan ze wel onderzoeken doen. Vroeger was het na 3 miskramen, maar tegenwoordig zijn er gynaecologen die al onderzoeken aanbieden na 2 miskramen.

Veel sterkte!

Groetjes Femke

hoi hoi
Ook ik heb al 2 miskramen gehad en de ha zegt dat ze pas na 3 miskramen onderzoek doen.
Is eigenlijk raar die gasten weten echt niet wat je doormaakt als je een miskraam krijgt.Nu moet ik het nog maar een keer proberen met weer de kans op een miskraam(en alle pijn en verdriet die erbij hoort)
Maar ja bij ons is het niet anders,zelf heb ik weer een beetje hoop dat 3x scheepsrecht zal zijn.Ik moet maandag weer klussen dus ik hoop dat alles dan goed gaat en goed zal blijven gaan.in mei hoop ik dan met heugelijk nieuws te verschijnen.
Ik wens je voor nu heel veel sterkte.
Groetjes miranda

Hoi,

Ik wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind! Heel veel sterkte om dit te verwerken en een plekje te geven!

Ik sta nu weer met beide benen op de grond. (3 mnd bezig nu 5 dgn na nod)

Liefs Heidi

Wat ontzettend vervelend voor jullie !!! Ik leef met jullie mee, voor zover ik dat kan doen, ik heb er geen ervaring mee. Net als alle andere meiden al typen, heel veel succes om dit een plekje te geven.
Liefs Biaggi

Lieve Knipmuts,

Met kippenvel op mijn hele lichaam lees ik je bericht. Ik heb geen woorden na dit vreselijke nieuws. Afschuwelijk dat jullie dit nu weer moeten meemaken. Helaas weten wij (mijn man en ik) ook wat je doormaakt en dat nu al voor de tweede keer achter elkaar. Praat met elkaar, troost elkaar, wees boos, verdrietig en probeer elkaar te blijven steunen in het verdriet. Wij leven met jullie mee.

Een hele dikke knuf van Luna en man

Ik zag je naam staan en dacht : nee he, niet nog een die terug komt naar het forum. Maar helaas meid, ik vind het vreselijk voor jullie en hoop zo dat alles goed gaat met je . En inderdaad, je komt wel weer op het punt dat je het weer wilt gaat proberen. Geef het gewoon rustig de tijd en jullie jezelf ook. Wat je gegunt is dat komt je toe hoor ! Ook jij mag een baby in je armen ontvangen. Ook al moet je er eerst zo'n verdriet van hebben,maar hou vol.

Terug
Bovenaan