Ik kon het niet laten...

Hoi hoi,

Ik had gisteren op een site van een verloskundigen praktijk gelezen dat  als je weet wanneer je eisprong was je 10 dagen erna al zou kunnen testen.

Ik ben toch altijd al zo ongeduldig en dit is dan ook precies een bericht voor mij. Dus ik heb gisteren een test gkocht (de clearbue digitaal: die geven absoluut duidelijkheid en schijnen heel sensibel te zijn) en vanmorgen getest: JIPPIE er stond ZWANGER!!!!!!!

Ik moet zo werken, maar ik wilde het jullie toch even laten weten!! Ik ben zo blij !!!

Ik hoop voor de anderen die nu ook een NOD hebben of gaan krijgen dat het maar snel overslaat!! (Kat, ik duim nog steeds heel hard voor je, hoor  )

Nou moet ik gauw naar mijn werk,
groetjes Nanda

He Nanda,

wat goed! Gefeliciteerd. Gewldig een april kindje. Dat zijn de beste! En ik kan het weten, want mijn vriend en ik zijn het allebei! Geniet er maar lekker van!

Hoi Nanda!!!!!

GEFELICITEERD!!!
Ik was al zo benieuwd na je vorige berichtje, dacht echt ik ga nu ff checken hoe het met 'r is en supernieuws dus!!!
Wat fijn meid, probeer er lekker van te genieten (volgens mij zit je wel een op wolkje nu!!!), ben enorm blij voor je!!!

Liefs Solleke

Wow weer een zwangere in ons midden!! Heerlijk joh!! gefeliciteerd!! Ik zal voor jou en derest van de zwangere duimen dat het goed blijft gaan en dat derest (en ik ook natuurlijk) snel mogen volgen!!

dikke knuffel Patricia

Lieve Nanda,

Wat geweldig! Gefeliciteerd! En laat idd dat aprilforum maar aan maken. Ik heb gisteren ook een test gekocht. Maar ik durf hem niet te doen! Ben bang teleurgesteld te worden. Bij onze zoon testte ik ook 3 dagen voor mijn NOD al positief.
Nou gaf mijn man gisteren aan dat hij het idee heeft dat het deze maand gelukt is. Geen idee waarom. Inmiddels krijg ik ook wat meer "kwaaltjes". Maar mijn lijf heeft die grap al vaker uitgehaald, dus ik durf pas blij te zijn als ik een positieve test heb.

Maar ik ben heel blij voor jullie, en hoop dat het besmettelijk is! Fijne zwangerschap, en ik hoop dat het een onbezorgde zwangerschap word!

Groetjes, Kat

Yiiihaaaa ik hoopte het al zo na je vorige berichtje. Wat geweldig, van harte gefeliciteerd  meid. Ik hoop voor je dat je over een maandje of 8 jouw wondertje in je armen mag sluiten.

Ben echt heel blij voor je!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan