Ik kon het niet laten...

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Ik merk wel dat het nog niet echt tot me door dringt dat ik weer zwanger ben. Maar volgens mij is dat ook wel een soort van zelf bescherming van me. Dit was ook pas de eerste ronde na mijn miskraam, (nadat ik een menstruatie heb afgewacht).  De miskraam is dan eigenlijk ook nog maar zo pas geleden.

Ik wil dan ook graag zodra het mogelijk is een echo. Ik dacht dat het kon rond de 7 a 8 weken. Dus dat is nog even wachten. Tot die tijd kan ik zeker niet blij zijn, hoor. Ik moet het eerst zien of het nu wel goed gaat. Zeker nu ik net weer het verhaal van Issabel heb gelezen...

Om eerlijk te zijn vind ik het ook nog niet zo erg dat er nog geen aprilforum is. Ik ben bang dat ik me  daar  nog niet thuis zal voelen.  Hopelijk zal dat nog wel komen. Eerst maar eens even rustig wennen aan het idee en er  wat vertrouwen in zien te krijgen.  

Liefs Nanda

Hoi meid,

Ik snap je gevoelens heel goed hoor. Ik word er af en toe wel eens dipperig van: als je eenmaal zo'n mk hebt meegemaakt dan lukt het je nooit meer om van die eerste tijd te genieten, zou mij in ieder geval niet lukken geloof ik. Da's zo jammer he, die eerste onbezorgdheid is er niet meer.
Ik mag in ieder geval, mocht ik weer zwanger zijn, gelijk een afspraak maken bij de gyn in het ziekenhuis, hoef niet eerst naar de verloskundige, zodat zij gelijk een inwendige echo kunnen maken, zo rond de 7 á 8 weken. Misschien kun je even bellen naar de verlodkundige of gyn waar   je de vorige keer bent geweest? Misschien dat zij je ook wat ondersteuning kunnen geven, ik heb daar de vorige keer wel veel aan gehad!
Ik denk aan je!

Liefs Solleke

Terug
Bovenaan