Ik kon me niet inhouden...

Ja heel leuk!
Ik heb me vandaag vergrepen hoor.. en het zijn sokjes geworden hahahaha!! Ik ga ze straks aan m'n vriend geven, hij vindt het allemaal zo spannend :D

Hahahaha, dat was niet de afspraak hè. ;-)
Kon je niet meer wachten tot morgen? Leuk hè.
Hier hangt het shirtje aan de kast in onze kamer. Kan ik er iedere keer naar kijken als ik de kamer binnen kom.

ik kon idd niet meer wachten haha!
en de glimlach op het gezicht van papa kon niet groter :D we zijn zaterdag naar een hele mooie prenatal winkel geweest, gewoon om even lekker rond te neuzen en ideetjes op te doen. ik heb er zo van genoten! en ik kan me voorstellen dat je heel vaak naar dat shirtje zal kijken hihi..

Ik begin een beetje los te slaan. Al gekocht, allemaal via Marktplaats;
- 12 hydrfiele doeken
- xxl aankleedkussen
- wippertje van Lief.

Al eerder gekocht;
- wiegje
- hele gave jaren 70 kinderwagen

zelfgemaakt;
- dekentje en lakentje voor in wieg

Het idee is een beetje; als we vroeg genoeg beginnen kunnen we alle leuke spulletjes voor een prikkie 2e hands kopen.

hier nog niks gekocht,maar heb alles van de rest bewaard en aangezien ik al 2 jongens en 2 meisjes heb is er eigenlijk niks nodig behalve luiers. Ik zal straks echt wel wat kleertjes kopen voor direct na de geboorte dat moet gewoon nieuw zijn vind ik...maar dan wil ik eerst weten wat het gaat worden... Blijft wel leuk die babykleertjes, heb al wel een beetje geneusd...

Terug
Bovenaan