A
Anoniem
Guest
Mensen ik begin echt een beetje stiekem hoop te krijgen. Hoop als het niet zo is dat de klap niet harder aan komt. Ik begon net als altijd lichte borstpijn te krijgen 12dagen voor NOD. Maar het is niet doorgezet. Normaal kan ik nu alllllang niet eens me borsten meer aankijken of ze doen zeer! Nu heeeel licht me tepels ietsjes gevoelig. Misschien zet het nog dooor. zit vandaag 9 of 8dagen voor mn NOD dacht ik raak soms in de war. Met de cyclus van 30dagen dus op de 13de en met 29 dagen op de 12de april. Mijn Nod staat hier in de NOD lijst op de 14e maar das 31 dagen kom ik ook nu pas achter haha. Wel vreemd ik kon de klok erop gelijk zetten dat echt strikt 12dagen Voor NOD soms ietsss eerder mn borsten zeer gingen doen en binnen 2dagen bammm deden ze rete zeer. Nu dus niet. Zal me lichaam bezig zijn met andere voorbereidingen. Misschien komt het nog maar ene kant geeft dit me dus super meer hoop. En daaarbij was ik altijd in deze dagen super moe en super chago. Nu dus ook niet! We wachten af Nogg 9 of 8 dagen eerder mag ik de test niet doen! hihihi Spannend en de temp was trouwens nu wel hoog 37,2.
Fijne dag groetenn
Fijne dag groetenn