Ik krijg stiekem hoop

A

Anoniem

Guest
Mensen ik begin echt een beetje stiekem hoop te krijgen. Hoop als het niet zo is dat de klap niet harder aan komt. Ik begon net als altijd lichte borstpijn te krijgen 12dagen voor NOD. Maar het is niet doorgezet. Normaal kan ik nu alllllang niet eens me borsten meer aankijken of ze doen zeer! Nu heeeel licht me tepels ietsjes gevoelig. Misschien zet het nog dooor. zit vandaag 9 of 8dagen voor mn NOD dacht ik raak soms in de war. Met de cyclus van 30dagen dus op de 13de en met 29 dagen op de 12de april. Mijn Nod staat hier in de NOD lijst op de 14e maar das 31 dagen kom ik ook nu pas achter haha. Wel vreemd ik kon de klok erop gelijk zetten dat echt strikt 12dagen Voor NOD soms ietsss eerder mn borsten zeer gingen doen en binnen 2dagen bammm deden ze rete zeer. Nu dus niet. Zal me lichaam bezig zijn met andere voorbereidingen. Misschien komt het nog maar ene kant geeft dit me dus super meer hoop. En daaarbij was ik altijd in deze dagen super moe en super chago. Nu dus ook niet! We wachten af Nogg 9 of 8 dagen eerder mag ik de test niet doen! hihihi Spannend en de temp was trouwens nu wel hoog 37,2.

Fijne dag groetenn

Hai babe,

Natuurlijk hoop ik het voor je maar ik weet ook dat je lichaam je soms echt super voor de gek kan houden.
Hoop ook niet voor je dat de teleurstelling harder aan zal komen en je positiviteit heb je zeker nodig dus dat is goed!

Je kent je eigen lichaam het beste en nu dan maar hopen dat je tempratuur hoog blijft want dat is een duidelijk teken van zwangerschap! Heb je ook ovutesten gebruik deze ronde? Ik ga vast voor je duimen dat je over 8 á 9 dagen een knalpositieve test in handen hebt....

Sterkte met wachten, liefs Lynn.

hahha ja inderdaad. Ik weet echt wel dat mijn lichaam me voor de gek houd, het schommeld ook. Was net wezen sporten en deed de bh uit en bam alsof er 10 kilo per borst ff aan zat. Nu weer weg, denk ow jaa het word erger maar nu weer geen pijn zo raaar. Hoop dat de teleurstelling inderdaad niet harder aan komt, mn temp is hoog nu maar dat is normaal nu inderdaad hopen dat het zo blijft, een teken van uitblijvende menstruatie is voor mij het eerste teken. Want vorige maand bleef mn temp hoog op mn NOD en pas na 2dagen zakte het. Dus ik moet gewoon me zelf laten verassen en die termometer eveeeen mn huis uit doen denk. Ik gebruik geen ovulatie testen mij te duur. Mn ei is geweest denk ik heb net als vorige maand me ei gevoeld door dat opgeblazen gevoel. was nu weer zo dus ga ervanuit dat het ovulatiepijn was, en als je die heb moet je klussen hihi. Heb in een week tijd op dinsdag geklust donderdag en vrijdag en zondag en gisteren weer dus ja zal toch echt wel hebben geklust in de goede vruchtbare dagen! We wachten af, ga weer op het bankje.

Groetjess

Ook hier draaien de duimen alweer.

Ik hoop dat je je niet vergist. Het is je harstikke gegund.

Echter om je niet TE veel hoop te geven lijken de klachten van ongi en zw.schap ontzettend veel op elkaar. De enige duidelijkheid krijg je vlak voor of na je NOD door te testen.

Ik hoop het zoooooo voor je!

Liefs

jup is ook zo alleen het gekke is dat er iets wat altijd is, er nu niet is hihihi. Dus daarom hoop ik stiekem....ja vul maar in.alleen ja tis dan heeel vroeg want weet niet of de innesteling geweest is of iets. Alleen normaal dus is al jaren zo, dat mn borsten amper aangeraakt kunnen worden ik chago ben prikkelbaar enz. En nu is dat niet. Maar goed je kan lichaam kan goed kennen, maar ja je lichaam kan je gigantisch voor de gek houden. Dit moet dan donderdag maar blijken of vrijdag! Spannend.

Lol

Terug
Bovenaan