Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja grappig is dat he. Maar ik heb geen enkel teken van een zwangerrschap. Maar het gekke is ook niet van ongi! want die tekens zijn juist weg nu.. Dus het blijft verwarrend, zit in de omgedraaide wereld.
dank je wel allemaal, ja het gekke is dat ik iedere maand dus pijn in mn borsten heb chago ben en alles erop wijst dat ik ongi word. Afgelopen maand had ik ook hele erge borstpijn en toch hoopte ik op een posi test die er niet kwam en de duivels arriveerde! Nu is het de omgekeerde wereld. Geen enkel teken van een aankomende ongi niks helemaal niks. Heel grappig dat als je niks voelt niks hebt je ook veeeel hoop krijgt. Nog 6dagen pfff dan gaat ik testen. Ik denk het nu nog erger dan de vorige maand. Als de test nu negatief is denk ik wel dat de teleurstelling vele malen groter is maar goed. We zien het wel!