Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijdens mijn eerste zwangerschap ná 30+ lekte ik aan een kant, nu met het tweede zwangerschap 38+ ben ik nog niet gelekt. Maak je geen zorgen na de bevalling kan het ook lekken.
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap nooit gelekt, maar had een kei goede productie na de bevalling en heb 13 maanden borstvoeding gegeven! Dus je productie is niet afhankelijk van of je al lekt tijdens de zwangerschap ?
Ik heb voor mijn bevalling ook nooit gelekt. Met pijn en moeite kreeg ik een druppeltje eruit gemasseerd als ik in bad lag. Bij de eerste keer aanleggen, kwam meteen alles goed op gang. Geen zorgen dus, je lijf regelt dit vanzelf.
Ik heb mijn eerste zwangerschap ook niet gelekt. Zelfs toen de kleine geboren was (en ik geef geen borstvoeding) heb ik amper melk gelekt. Dus don't worry. Ook nu 30 weken zwanger en lek nog geen drup.. Of het invloed heeft op het geven van borstvoeding weet ik niet. Ik ga wederom flesvoeding geven dus geen ervaring mee.
Ik had dit ook niet hoor.. na de geboorte van mijn kindjes gewoon beide keren op gang gekomen.. daarna met afbouwen lekte ik wel dus ben maar blij dat je het nu nog niet hebt?