Ik lig in het ziekenhuis...

Dag allemaal,

Ik  moest afgelopen maandag om 23.00 uur naar het ziekenhuis . Mijn vliezen braken en ik  ben nog geen 37 weken (1augustus uitgerekend). Helaas zet het niet door het is nu al 2 dagen aan het rommelen. Mocht vandaag van de afdeling af, vandaar dat ik even heerlijk achter internet kon.
Morgen gaan ze om 7.30 uur beginnen met inleiden (Via infuus). Spannend allemaal hoor. Nu weet je echt dat het binnen nu en 2 dagen geboren gaat worden!

Duimen jullie voor me?! Ik hoop dat alles goed mag gaan.

Groetjes, en jullie horen wel hoe het afgelopen is zodra ik weer kan mailen.

he Marina,
Heel veel sterkte gewenst he! Misschien komt het toch nog 'spontaan' op gang? Een kreeftje dus in plaats van een leeuwtje! Gelukkig ben je in goede handen, wel jammer dat je al 2 dagen zit te 'wachten' he.... Gelukkig mag je nu even weg
Hoop snel een positief bericht van je te lezen!\
groetjes Nanna

Lieve Marina,
jeetje wat spannend zeg, dat het voor jou al zo snel gaat gebeuren!!
Ik hoop dat de bevalling soepel en ontspannen wordt en dat je straks heerlijk kunt gaan genieten van je wolkje...

IK moet -bnet als de meeste andere dames-  nog even geduld hebben. Ik ben jaloers op je!! hahaha

HEEL VEEL SUCCES!!

liefz
liz

Dank je allemaal. Hoop dat ik vanacht nog een beetje kan slapen.

Jullie ook nog succes met de zwangerschap en bevalling. Wie weet komt het ook iets eerder dan verwacht.

Liefs, Marina

Hé Meid...

succes, bij mij is bij Daniëlle de bevalling ook ingeleid en voordeel is dat je wel weet waar je aan toe bent, jammer dat het al een stuk eerder is dan gepland en je in het ziekenhuis moet blijven nu...

ik ben zaterdag 37 weken en heb dan de grens bereikt dat het mag, stiekem hoop ik dat het dan ook zo snel mogelijk gebeurt maar ja, het blijft afwacten...

succes in elk geval en we horen het wel (hopelijk zo snel mogelijk hihi)

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan