Ik lig in het ziekenhuis...

Succes hoor!! Wel een gave gedachte, dat je hoe dan ook binnen nu en twee dagen je kleintje in je armen houdt! We zullen voor je duimen dat het allemaal lekker soepeltjes gaat.

Hiii!

Nou ik zou bijna willen schrijven 'veel plezier' zo gezellig wordt ik van het beeld dat je strax je kindje in je armen houdt! Maar ik zal het toch maar op sterkte houden, en laat idd zsm iets weten! Spannend!

Hoihoi,

Heel veel succes de komende uren. En ga dan maar lekker genieten van je kindje.

Volgens mij wonen we bij elkaar in de buurt en komen we elkaar misschien wel tegen .

Groetjes

Ha Marina

Heel veel sterkte en succes met de bevalling. Ik hoop dat het goed gaat en dat je heel snel je kleintje in je armen mag houden.
Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Groetjes Yeppie

Spannend zeg! Ben echt heel beieuwd...Ik duim voor je dat alles goed gaat maar dat zal vast wel. Zet m op!
Vergeet je ons niet als de kleine er is? Zou het heel goed kunnen begrijpen haha maar ben erg benieuwd naar je verhaal.

Liefs,
Marian

heej, heel veel succes de komende uren!!!
Ben eigenlijk wel jaloers... wou dat het bij mij al zover was.

Laat je het weten hoe de bevalling ging en of alles goed is met de kleine!!

kus an

Heel veel sterkte en succes. Zelf ben ik overtuigd dat ik tot de 42ste week moet gaan omdat meestal zo gaat in de familie, en de babies zijn dan ook alles behalve klein....
Ik kan mij voorstellen dat het wachten voor jou wel erg lang is maar het wordt straks beloond!

Mor 74

Heel veel sterkte en succes. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat! Hopelijk is de bevalling goed op gang en gaat het niet heel lang duren! Ik duim voor je vandaag!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan