Ik maak er geen probleem van maar toch.....

Hoi, Bedankt voor jullie reacties ben blij om te lezen dat we niet helemaal alleen zijn met dit probleempje. Ze valt niet af maar blijft vooral stil staan qua gewicht en de afgelopen 4 mnd is ze 1 cm langer geworden. Dus opzich valt het mee. Gisteravond heeft uit het niets zelf spinazie/aardappel/visttick gegeten..... We waren stomverbaasd. Maar we hebben niks gezegd tot ze zelf zei "op". We hebben voor haar geklapt en ze voelde zich helemaal trots. Ze eet iets meer sinds 2 dagen maar "iets" is dan alles mee gezegd. Ze is ons kleine meiske en houden haar goed in de gaten dat ze niet te veel af valt. Dan trekken we direct aan de bel. Maar tot nu toe doet ze alles prima en ze loopt en kletst en lacht.
Dames heel erg bedankt voor jullie tips en reacties.

 
Klappen en het leuk maken helpt idd, een fase van het zelf willen doen is hier ook zo, ze wil best eten maar zellufff .. en dat kan niet altijd.. houd moed en idd hou haar in de gaten.. ik ga net een topic schrijven over het niet ontbijten van ons dametje.. maak me er ook niet veel zorgen over maar het irriteerd me meer dat ze het aangeboden krijgt en ik het nu steeds weg moet gooien of zelf op moeten eten.. lastig soms he

Succes
 
Terug
Bovenaan