ik maak me druk om de domste dingen !

heey lady's..

ik word niet goed van mezelf.. ik maak me echt druk om de domste dingen .. voorbeeld: wat als ik straks ga poepen onder het persen??????

of   hoe scheer ik me ingodsnaam,...   want het is zon oerwoud.. ben bang dat vk etc.. raar gaat denken. ik weet dat het nergens op slaat . maar zijn er meer mensen die dit hebben...???

gr suuz   prcies 36 wk

ik vind het ook wel een raar idee dat ik misschien wel ga poepen tijdens de bevalling.
maar de verloskundige heeft me al verzekerd dat ik dan absoluut niet de eerste en zeker niet de laatste ben die dat heeft!
dus probeer me daar maar bij neer te leggen.

scheren doe ik al weken op de gok. ik denk maar dat alles wat weg is, mooi meegenomen is. bij sommigen doet de vriend het scheren, maar dat vind ik niks hoor.
en volgens mij mijn vriend zelf ook niet! hahaha

ik zie verder wel tegen de bevalling op. ik droom fregelmatig dat het begint, en meteen daarna is de baby er. dat stuk ertussen (het pijnlijke) lijk ik wel te verdringen ofzo...
of zou dat komen omdat je gewoon neit weet wat je te wachten staat?

nog een paar weken!

Weet je, ik ben al een keer bevallen en weet dus dat als je eenmaal aan het bevallen bent dat het je geen ene moer meer uitmaakt, echt waar, al komt koningin Beatrix binnen, dat kind moet eruit en hoe dat gaat, maakt op dat moment echt niets uit. Het gaat (gelukkig) een beetje langs je heen allemaal. Ook heb je vaak voordat je gaat bevallen last van een beetje buikgriep met diarree en spugen, al heeft niet iedereen dat, maar je lichaam maakt zichzelf schoon lijkt het wel. Toch begin ik dit keer ook wel weer een beetje te stressen hoor, dit keer ga ik naar het zh en ja, wie staat daar dan weer naast je bed, terwijl ik dus weet dat het  me niets meer uitmaakt op zo'n moment. Bovendien kun je vragen of er mensen weg kunnen gaan zodat je wat meer privacy hebt? En ze zien de hele dag niet anders dan bevallende vrouwen dus ze zijn wel wat gewend  denk ik dan maar.  Daar horen ook spugen, poepen, schreeuwen en hard puffen bij want heb je weleens gedacht aan de geluiden die je maakt? of  word je nu nog zenuwachtiger? niet doen hoor...  

haha   die geluiden nee dat maakt me niet zo veel uit.. en verder de bevalling zelf ( pijn etc) ben ik ook helemaal niet bang voor.. t zijn meerde domme dinge waar ik bang voor ben :S maarja waarschijnlijk intereseert het me dan idd geen moer..           HOOP IK :)  

Het boeit echt niet hoor, als je daar ligt!
Zelf ben ik de vorige keer in het ziekenhuis bevallen! Al stond de paus erbij.....
Ik zelf heb toen niet hoeven te poepen. (voor zover ik weet).

maar heb dan ook heel lang ontsluitingsween gehad en hield niets meer binnen.

Maar verloskunigen zijn heel wa gewend! En als je poept schijnt dit een teken te zijn dan je de goed e kant op perst!

Toen ik net bevallen was en nog met mijn benen in de beugels hing  en er een felle lamp tussen mijn benen gericht was kwam de kinderarts binnen (met stagiaire). Dan voel je je wel even uuuh bekeken?! Gelukkig was de verloskundige zo allert om even een lakentje over me heen te leggen en de lamp uit te doen!

En rare geluiden heb ik niet echt gemaakt! Ik was helemaal in mezelf gekeerd.

He suuz,

Ik moest wel een beetje lachen om jouw verhaal. In het boekje van Kluun (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) staat ook bij de tips voor de mannen: Dingen die je beter niet tegen je vrouw kunt zeggen tijdens de bevalling: "He schat.... Je schijt in bed"

Scheren doe ik overigens ook al een hele tijd niet meer. Ben al blij als het me lukt om na het douchen mijn benen weer droog te krijgen.

Voor mij werd de bevalling vandaag ook ineens heel erg reeel. Mijn man kwam na het werk thuis met de bedklossen, een po en een ruggensteun van het groene kruis.

Begin toch zenuwachtig te worden. Maar ik maak me meer druk of ik de pijn wel aankan. Ben normaal nogal een piepert als het over pijn gaat.

he mamat...

ik lig nu helemaal dubbel om jou.. !!.   en ik weet ook wel dat het stom is om je daar druk om te maken.. maar ik kan dr niks aan doen..   ik ben juist helemaal niet bang voor de pijn.. ik ga van het ergste uit. kan het alleen maar mee vallen.. heb net even een douche genomen, omdat het allemaal weer zo heerlijk ruikt (not)   maar idd ben ik ook blij als ik mn benen droog heb..    

he schat je schijt in bed..   moet er nog om lachen haha   wel toepasselijk ;)

Mijn man helpt me wel als het nodig is wat scheren betreft, maar er is nog iets wat erg handig is:

ONTHARINGSCREME!!!!

de uitkomst voor zwangere vrouwen, gewoon een mega-kwak op je hand doen en insmeren maar... de haren vallen er met het douchen echt letterlijk vanaf! tsja alleen dat mooie streepje maken is niet echt een optie dan... dus het is OF er aan OF alles eraf!

Liefs Sabina

Terug
Bovenaan