ik maak me druk om de domste dingen !

He Suus,

Ik heb heel hard moeten lachen om al jouw vragen. Volgens mij denkt iedereen vrouw wel even aan dat soort dingen, zeker zo op het einde. Je probeert je toch een beeld te vormen van hoe de bevalling straks zal zijn he?!
Maar zoals al meer (eerder bevallen) vrouwen zeiden, het maakt je tijdens de bevalling echt niets uit hoor! Dat soort dingen gaan langs je heen!
Je moet nu gewoon zorgen dat je lekker in je vel zit. Dus lekker scheren op gevoel als je dat wil. Ik doe dat ook nog netjes voor elke controle, want je weet maar nooit. Maar tijdens het moment zelf, maakt het je niets uit!
En dat poepen al helemaal niet! Je wilt dat kind eruit!
Ik ben van de eerste bevallen in het ziekenhuis en ik heb het zelf niet eens gemerkt. Verplegend personeel deed dat zo subtiel. Later hoorde ik het pas van mijn man, hebben er toen samen hard om gelachen. Want je hebt een kind en de rest van de wereld kan je gestolen worden!

Hoe lang moet je nog tot uitgerekende datum? Verder al klachten/tekenen dat het gaat beginnen?

hee ninoD,
het klinkt allemaal ook wel erg wanhopig he haha, maar ik laat het maar gewoon op me afkomen.. mijn uitgerekende datum is 6 febr.,,   en jij?..
ja heb wel wat klachten maar die neem ik maar voor lief.. ben tot week 15 super ziek geweest, alleen maar over geven, zat tegen uitdroging aan.. en toen ging het 3 weekjes goed en toen begonnen de rug/bekken klachten. Ik m oet zeggen dat ik me nu redelijk voel. wel heeel erg veel moe   en soms 'schiet'het ineens mn rug.. dat straalt dan door mn bil naar mn been .. verder achja   het hoort erbij he .. ik denk mar zo, ik krijg er iets moois voor terug..
liefs suuz 37wk5dg

Och het kan allemaal nog veel erger. Ik las vorige week een maf artikel in een of ander blad over 'glamoureus bevallen'. Dat sloeg echt nergen op!!!   Een vrouw had zich van onder helemaal ingesmeerd met glittergel! Ik moest daar zo vreselijk om lachen. Op de eerste foto van de kleine stond ie dus ook met glitters op zijn koppie.

Heb toen gelijk aan mijn man gevraagt of ie wat lampjes voor me kon kopen. Dan kan ik die aan de binnenkant van mijn benen plakken. Heeft de kleine een mooie 'landingsbaan'

Hé Suuz,

Ik ben 2 feb uitgerekend. Dus ook al bijna. Maar ik weet van vorige zwangerschap dat die datum gewoon voorbij kan gaan. Ik staar me er dus niet te blind op.
Van mij mag het komen, ben er klaar voor. Maar we zullen zien. Vorige keer 11 dagen later..dus ik heb geduld haha!
Ik nog geen voorweeen gehad. Is jouw rugpijn voorweeen? Of gewoon last van bekken en rug? Onzeker alles he?

Groetjes

ja er over heen gaan kan ook nog ja..:S   van mij hoeft dat ook niet zo nodig.. ben nu wellang genoeg zwanger   geweest, mag van mij nu wel komen haha.. nee de rugklachten zijn geen weeen ,, het is echt puur rugpijn/bekken pijn.. al ik al wel voorweeen heb gehad.. aaa nog eventjes en dan komt het wondertje eruit.. ;)
ben vandaag precies 38 week dus tis mooi geweets zo.. haha maar laat ik maar niet te hard schreeuwen, voor ik nog 14 dagen langer moet ;)

groetjes

Haha, mooi dat iedereen het aan het einde ook genoeg vind he?! Heeft de natuur mooi geregeld. We zijn dan ook gewoon klaar voor de bevalling.
Maar hou er gewoon voor jezelf wel rekening mee dat het nog even kan duren. Laatste dagen (of weken) duren anders heel lang hoor!
Ik vind het ook lekker om elke dag nog wat te ondernemen en te gaan doen. Niet teveel anders ben ik weer kapot, maar wel elke dag wat leuks doen. Dan ga ik ook wat minder zitten wachten. Want kan echt nog paar weken duren...

Terug
Bovenaan