Al die grotere hoofdomtrekken, en dan de hoofdomtrek van Joëlla die is maar 40 cm met bijna 6 maanden.
Een maand daar voor was het maar 39,5 cm.
Haar fontanel is gesloten.
Echt volgens mij groeit het niet goed.
Heb net zitten google, en word er helemaal down van wat ik nu allemaal voor informatie op me bord krijg.
Over te kleine hoofden gevolg ontwikkelings achterstand en bla bla bla bla.
Het CB zei al als de volgende keer haar hoofdomtrek weer iets gezakt is moeten we weer foto's maken.
Zijn er nog meer kindjes met kleine hoofdomtrekken met deze leeftijd, of gehad??
Ik voel me zo alleen hier door, en een uitzondering.
Ik zit hier al best lang mee.
Ik herkende namelijk wel iets terug uit de informatie van de symptonen van een te kleine hoofdomtrek, en dat was overstrekken van de spieren.
Joëlla strekt echt heel vaak haar benen, ook als je haar onder haar oksels in de lucht houd.
Dan hoor je toch je benen op te trekken??
Oja Joëlla slaapt ook veel overdag en s'nachts is toch ook raar??
Groetjes Sabina Mama van Joëlla.
Een maand daar voor was het maar 39,5 cm.
Haar fontanel is gesloten.
Echt volgens mij groeit het niet goed.
Heb net zitten google, en word er helemaal down van wat ik nu allemaal voor informatie op me bord krijg.
Over te kleine hoofden gevolg ontwikkelings achterstand en bla bla bla bla.
Het CB zei al als de volgende keer haar hoofdomtrek weer iets gezakt is moeten we weer foto's maken.
Zijn er nog meer kindjes met kleine hoofdomtrekken met deze leeftijd, of gehad??
Ik voel me zo alleen hier door, en een uitzondering.
Ik zit hier al best lang mee.
Ik herkende namelijk wel iets terug uit de informatie van de symptonen van een te kleine hoofdomtrek, en dat was overstrekken van de spieren.
Joëlla strekt echt heel vaak haar benen, ook als je haar onder haar oksels in de lucht houd.
Dan hoor je toch je benen op te trekken??
Oja Joëlla slaapt ook veel overdag en s'nachts is toch ook raar??
Groetjes Sabina Mama van Joëlla.