Ik maak mezelf gek...

Hoi Aurore, was echt niet negatief bedoeld hoor. Vind het alleen zo jammer voor je als het uiteindelijk niet zo zou zijn, snap je?

Ik duim in ieder geval!

Groetjes

Hallo Aurora

Ik herken het wel een beetje hoor,ik heb vandaag ook zo'n dag dat ik continu aa nloopt te denken ,en zit de hel tijd hier op het forum te hangen. Gek wordt ik van mezelf.

Ik hed gisteren een paar keer gemene steken onder in mijn buik ,wat me nooit eerder is opgevallen.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent,zal voor je duimen ,ook ik heb 12 -10 mijn Nod dag ,ben ook daar benieuwd daar.

Lieve Yvette ,jou verhaal heb ik vanmorgen net gelezen ,ik wil je heel veel sterkte wensen,voor jou zal het nog spannender zijn dan voor ons.Ik zal aan je denken. groetjes Lita

Hoi Iedereen,

Wat spannend allemaal zeg! Ik ben zeer neiuw op dit forum en wordt er alleen maar gekker van! Hihhi.
Ik ben in september gestopt met de pil, heb een ronde gewacht (toen 29 dagen) en nu pas 3 dagen over die 29 dagen heen. Last van veel dingen: gevoelige tepels, al drie dagen ontzettend misselijk, kibbelen om niets en vervolgens janken, steken in mijn onderbuik en veel plassen. Van dat laatste wist ik niet dat dat al zo snel kon plaats vinden....ik dacht al aan een beginnende blaasontsteking of zo. Voor de rest (voor dat ik misselijk was) dacht ik dat het allemaal nog een beetje te maken kon hebben met het stoppen met de pil. Maar als ik hier zo al jullie berichten lees.....omdat ik pas zo kort bezig ben kan het zijn dat mijn cyclus nog wat onregelmatig is, toch? Ik had gister al wel een test gedaan, maar negatief. Ook dat komt vaker voor, lees ik op internet. Ik wacht dus nog maar gewoon een weekje af.
Wel moeilijk hoor!

Succes aan al de rest....
Groetjes Miranda.

hoi,

ik had 1 week voordat ik ongesteld moest worden ineens wat pukkeltjes in mijn gezicht wat ik normaal nooit heb.
En kleine steekjes in mijn buik.
En vooral emotioneel.
En nu ben ik dus zwanger.
Dus al die verschijnselen kunnen wel degelijk heel vroeg aanwezig zijn.
Dus ik hoop voor je dat het een goed teken is.

Groetjes
Carmen

Hoi ! Ik ben blij jou stukje te lezen. Ik heb zo'n beetje dezelfde klachten en heb morgen mijn nod. Het zal allemaal wel in mijn hoofd zitten want natuurlijk merk ik vandaag niets. Balen. Hoe is het nu met jou ? Wanneer heb jij je nod ? Groeten,XXX

Mijn nod is 12 of 13 oktober maar helemaal zeker is dat ook weer niet.. vandaag een midstreamtest gedaan van romed en die was negatief... denk dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is!!!

Liefs, Aurora
http://aurora.web-log.nl

Terug
Bovenaan