Ik mag me ook aanmelden!

Bloempje27

New member
Hey hallo allemaal,Ik mag me ook aanmelden. Opnieuw. Ik heb namelijk in december 2013 een miskraam gehad. Nu gisteren weer opnieuw getest en tot onze verbazing een overduidelijk tweede streepje. We hadden voor ons gevoel echt niet in de vruchtbare dagen geklust. We hebben de laatste maanden sosieso de druk er een tijdje afgehaald door er niet teveel op te willen focussen. Voor ons een groot wonder, wij geloven door onze God gegeven. Nog wel met Pasen. En rond de kerstdagen uitgerekend. Voor ons kon het niet mooier. We hopen dat alles goed mag gaan. We hebben 2 gezonde kinderen, een meisje en een jongen. Maar dit is onze vijfde zwangerschap. Twee zijn er dus uitgelopen op een miskraam. Ik hoop dat we nog lang met elkaar mogen meeleven op dit forum!Geniet van jullie zwangerschappen!
 
Welkom!Wat een prachtig wonder. En wat een mooie data inderdaad, pasen en kerst. Zeker in je geloof!
Ik duim en hoop dat alles goed blijft gaan. Waren er redenen voor gevonden? Ik kan mij voorstellen dat het nu nog niet echt genieten is. Heb ik ook niet hoor, misschien als ik een kloppend hartje heb gezien. groetenWenser
 
Nee geen redenen gevonden voor de miskramen. We hebben twee gezonde kinderen dus dat is ook de reden waarom er geen onderzoeken worden gedaan. Het kan in principe gewoon goed gaan. Het maakt je wel wat meer gespannen in de zwangerschap. Ik blijf maar mijn onderbroek checken :) en ben elke keer bang dat er toch weer bloed in zit. Heb vannacht zelfs over een miskraam gedroomd. We proberen het maar zoveel mogelijk los te laten. Maar dat is soms moeilijk. Het stomme waar ik nu weer mee zit is dat ik net een vlekje (bloed kan ik het niet noemen) in mijn onderbroek vond, ik heb vanmorgen ontlasting gehad en dat waarschijnlijk niet helemaal goed weg heb geveegd... ... ben ik bang dat dit het begin in van een miskraam, terwijl ik helemaal geen bloederige of bruine afscheiding heb. Ja... zo kun je toch ineens wat bang worden. Herkenbaar?Pff.... die eerste weken vind ik altijd zo spannend en die gaan ook echt het langzaamst... je moet het gewoon helemaal afwachten! Niet te doen!
 
Heel herkenbaar omdat ik eergisteren en gisteren zelfs wat bruine afscheiding had. Eergisteren leek het niets, gisteren kwam er ineens iets meer. Gelukkig niet rood, maar ik zit vol in de stress nu.
Maar er zit niets anders op dan afwachten...
 
Gefeliciteerd Bloempje! Wat een mooie gedachten pasen en kerst!
Wat een onzekerheid ook als je dan toch wat gekleurd verlies heb... Heb het zelf ook wel gehad een paar weken terug maar nu gelukig niks meer en van de week een mooi kloppend hartje gezien!
Fijn weekend
 
Zelf ben ik er nu toch wel van overtuigd dat het het helemaal geen gekleurde afscheiding was, alleen wat ontlasting denk ik... je maakt je toch ongerust en ik ga al erg snel denken dat het niet goed zal gaan, terwijl mijn instinct zegt dat het vast goed zit. Heb weinig klachten... jullie dan?
 
Dank je wel, Wenser! Bijzonder moment altijd.
Gelukkig Bloempje, het is altijd zo onzeker. Wanneer mag je voor een echo? Hier ook niet veel klachten gelukkig. Wel wat weeig `s ochtends maar niet misselijk ofzo. Verder wel kouwelijk en zere borsen.
Goed weekend verder!
 
Terug
Bovenaan