Ik mag me ook weer melden!

Zondag ochtend had ik een positieve test in mijn handen!!! Helemaal blij!! Ben wel een beetje onzeker, omdat ik eind december/begin januari een miskraam heb gehad.
Nu maar hopen dat alles nu goed mag gaan.

Iedereen die ook zwanger is, gefeliciteerd en geniet lekker van deze tijd!

Groetjes
 
Hai nietje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik voel diezelfde onzekerheid, welliswaar niet door een miskraam maar toch..... nu proberen lekker te genieten en als ik me niet vergis ben jij ook begin December '12 uitgerekend? Ik ook! :) Er is helaas nog geen mamaclub voor December maar zodra die er is kunnen we misschien daar verder kletsen!

Veel plezier en geniet van je zwangerschap.
Liefs Lynn.
 
Hey,

ik denk met ik (net als jou??) 3 december ben uitgerekend.

Hoop ook dat er snel een mamaclub komt voor december.

Jij ook genieten van je zwangerschap.

Liefs
 
Hee!

Ja, volgens eigen berekeningen ben ik indd 3 Dec uitgerekend.....spannend he?
Ik heb ze vanochtend al een mail gestuurd of ze een mamaclub-December willen maken zodat wij mama's to be daar verder kunnen kleppen! :)

Voel je je goed? Liefs!
 
Oke ben benieuwd wanneer ze het gaan aanmaken.
Ik voel me goed. Heb eigenlijk nergens last van. Alleen af en toe wat steken in mijn buik.... beetje het idee dat je ongesteld moet worden. En ik begin mijn borsten ook te voelen. Dat maakt me ook wel een beetje onzeker.
De vorige keer voelde het anders. Toen had ik gelijk veel last van gevoelige borsten.... Het zal vast wel goed zijn. De testen geven niet voor niks postief aan.

Hoe voel jij je dan? Ook goed?

Liefs
 
Hahaha! Ik heb precies hetzelfde, die onzekerheid komt doordat het voelt alsof ik elk moment ongesteld moet worden maar ik hoor van veel dames dat dat 'normaal' is en indd die testen bewijzen dat we echt zwanger zijn! :) Verder heb ik (nog) geen last van m'n borsten maar ben wel heeeeel erg moe, verder voel ik me ook prima!

Ik begrijp dus dat je zwanger bent van je 2de kindje? Voor ons de eerste! Spannend!

Truste! Hihi! Liefs
 
Ik heb een paar maand geleden een miskraam gehad. Dus dit is mijn tweede zwangerschap en als alles nu wel goed gaat word dit ons eerste kindje.
Het is zeker allemaal spannend.

Spreek je vast snel weer.
Slaap lekker.
Liefs
 
Oh sorry.....wat dom van mij! Ik had het wel gelezen hoor.....excuus!

Dan is het voor jou nog spannender misschien! Ik hoop voor je dat alles goed gaat, gaan we wel vanuit!

Tot gauw! Liefs
 
Terug
Bovenaan