Ik mag me ook weer melden!

Hoi Nietje en Lynn,

Ik mag me bij jullie aansluiten!! Ik heb gisteren positief getest. Ik zou op 6 december uitgerekend moeten zin. Nietje, ik snap je onzekerheid. Ik heb in november een missed abortion gehad. Het voelt nu idd een beetje anders. Ik ben moe en heb heel af een toe een heel licht misselijkachtig gevoel. We wachten af....
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik hoop dat we als december mama's lekker kunnen kletsen.

Liefs

Vlindertje.
 
Herkenbare verhalen, allereerst iedereen gefeliciteerd ;)

Ik had woensdag ook een positieve zwangerschapstest in mijn handen; compleet onverwacht. Tussen stoppen met de pil en de positieve zwangerschapstest van mijn dochtertje (nu 18 maanden en 1 dag...:) zat 2 jaar, inclusief een miskraam. In december zijn we er weer voor gegaan en dat het nu al 'raak' is, is compleet onverwacht. Maar oh zo mooi... Maar idd de twijfels zijn volop aanwezig. Vooral ook omdat ik met bepaalde symptomen zowel positieve als negatieve ervaringen heb; 19 april mag ik voor de eerste keer naar de verloskundige. Ik ben benieuwd!

In elk geval, iedereen 'succes' en ik hoop dat we er van kunnen genieten!

 
Hoi nietje

Ja ik had in dec 2011 een bwz daar bij ben ik me eileider verloren ik ben ook nog steets onzekers hoor ,,,,zekker dat de vorige niet aan sloeg en nu wel ben blij maar druk ook niet egt toe te geven wat ik voel ben wel wat misselijker in de ochten en me reuk is 10 keer schreper ben wel moe in me middag maar geef er aan toe heb 16 apr me eerst echo nou ik kan niet wachten ,,dus doe lekker rustig aan en probeer van te genieten ,,, dikke knuff
 
Terug
Bovenaan