ik mis....

hallo allemaal..

soms voel ik me zo eenzaam de laatste tijd..
ik zit ook veel thuis omdat ik natuurlijk geen auto heb ( gaat helaas niet op je 17...)
en we hier in het dorp ( ankeveen dorpje bij hilversum) geen winkels hebben..
ik zie soms vrouwen lopen met kinderwagens en die dan lekker kletsen over hun baby's enzo...
voel me dan zo jaloers..
heb hier weinig vrienden en sommige hebben mij ook keihard laten vallen..
Ik probeer zo vrolijk mogelijk te zijn maar soms gaat dat ff niet ( zoals nu dus)
weet ook niet waarom ik het hier schrijf.
moet het gewoon ff kwijd denk ik ..

groetjes sylvia mama van natas

Hé meid,

Ik kan het me helemaal voorstellen, hoor! Ik heb ook geen vriendinnen met kinderen en de meesten begrijpen ook niet echt hoe je leven verandert met zo'n kindje. En zeker als je nog zonder vervoer zit ook...als ik het gehad heb, pak ik Esther op en rij naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum o.i.d.
Hoe zit het met je studie, met die audities? Misschien als je weer gaat studeren of werken, dat het gevoel dan wat minder wordt (hielp bij mij iig erg goed). Kun je geen baantje zoeken voor één of twee dagen in de week? Dan ben je er af en toe even uit. En je mag hier natuurlijk zo vaak je hart luchten als je wilt!

Groetjes,

Eveline

Hoi,
nou dat snap ik best. Vooral in zo'n dorpje. Kun je geen lid worden van een of andere club daar. Zal toch wel een koor, sportclub of iets dergelijks zitten? Dat helpt vaak om er een beetje tussen te komen. Ook zelf initiatief nemen om je nieuwe buren uit te nodigen voor een kopje koffie. Met een beetje geluk wonen er jonge gezinnen in de straat.
Of vrijwilligerswerk gaan doen voor een avondje in de week. Veel clubs zitten te springen hierom, dus dat vindt je zo.
Wat Eveline zegt is ook waar, als je weer aan het werk bent of studeert dan kom je ook weer onder de mensen.
En misschien zijn er hier (op het forum) wel mensen die bij je in de buurt wonen en behoefte hebben aan nieuwe sociale contacten.
Succes.
Groetjes Veerle

Hoi Sylvia,

als ik aan de wal ben, vind ik het best wel leuk om eens te gaan winkelen of een kop koffie te gaan drinken, hoor. Je kan me altijd mailen.

Groetjes Ilona

en ik wil ook best je vriendje zijn hoor,maar volgens mij woon je best ver van mij.
ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe het voor je moet zijn.ik heb ook mn auto nodig om bij vrienden,winkels of mn paardjes te komen.zonder auto zou ik ook vereenzamen.
klinkt misschien stom,maar je kan eens een oproepje plaatsen ergens??er zijn meer mensen zoals jij dan je denkt en misschien ook wel dichterbij dan je denkt.
groetjes kari

Hoi  Ilona ds lief van je mischien wel leuk idee...

kari er zijn vast wel meer mensen zoals ik alleen ja weet niet echt een site...

groetjes en bedankt voor jullie reacties

sylvia

hoi,

toen ik mn eerste kreeg, woonde ik in een dorp waar ik bijna niemand kende
degende die ik kende werkte alle dagen van de week
ik ging heel veel wandelen, maar kwam altijd trug zonder iemand te zien of te spreken
werd er soms gek van....

nu met mn 2e woon ik weer in het dorp waar we altijd beide hebben gewoond,
ken dus veel mensen en als ik een boodschap doe altijd aan de klets onderweg
dat doet een mens een hoop goed
ook heb ik bij mn 2e ook een eigen auto,
mijn man werkt 5 dagen in de week 40 uur in hilversum,
en ik werk niet, dus zit vaak thuis
soms duren de dagen ook erg lang, en net wat mn voorgangers al typte, ook ik wil je vriendje zijn hoor, k heb ook een auto......
groetjes riana

Terug
Bovenaan