ik mis....

ik woon trouwens in montfoort, net onder utrecht
heb je ook msn? kunnenw e eens kletsen , en wie weet samen met de andere een bakkie doen hihih
rianakuijer@radiostadmontfoort.nl

hoi sylvia

Bij mij ben je ook altijd welkom hoor, alleen woon ik denk ik een behoorlijk eind uit de buurt. ik weet niet of het met de trein te doen zou zijn om hier te komen. Roosendaal dan he, dan zou ik je op kunnen halen van het station. Ik heb wel een auto maar ben geen held in het ver weg rijden zeg maar.
Msnen doen we al en ik ben ook overdag eigenlijk altijd online he. Mij kan je bijna altijd wel bereiken hoor dus als je even een dipje hebt of gewoon effe wil kletsen moet je maar gewoon over de pc roepen. aankomende week zijn we wel even een midweekje weg, maar daarna hebben we nog 2 weken vakantie en zouden we het best wel gezellig vinden als je een keertje zou kunnen komen.

groetjes irene

Hey Sylvia,

Ik begrijp je heel goed. Toevallig wilde ik van de week zelf ook zo een soort berichtje plaatsen maar viel mijn computer halverwege uit. Het gaat bij mij in vlagen, maar nu voel ik me ook eenzaam, terwijl ik vandaag juist twee  vriendinnen heb gezien. Bij mij komt het vooral door het gevoel niet begrepen te worden.  Ook ik heb verder geen vriendinnen met kinderen en hoe sommigen ook hun best doen, ze kunnen toch niet begrijpen hoe het is. Daar komt bij mij nog bij dat ik een alleenstaande moeder ben, dus na een dag komt er ook niet iemand thuis met wie ik een gesprek kan voeren. Ik mis dat klankboord van een relatie wel af en toe. Ik denk dat het zeker wel helpt om te gaan werken en studeren. In mijn geval is het een beetje jammer omdat ik wel studeer, maar op dit moment alleen maar zelfstandig onderzoek thuis moet doen, ook niet echt een situatie die je sociale leven ten goede komt! Weer een heel verhaal geworden, maar ik bgrijp in ieder geval wat je bedoelt.

Liefs, Sarah

hoi sylvia,

ik begrijp wat je bedoelt, ik ben zelf ook een jonge moeder 22 jaar en ik heb bij oude vrienden het idee dat we niks meer in gemeen hebben. ze zitten natuurlijk in een andere fase.
ook ik zie weleens vrouwen lopen met de kinderwagen maar het leidt nooit tot een gezellig gesprek, we hebben toch iets in gemeen denk ik dan.
ik woon zelf gelukkig wel bij winkels in de buurt. woon in amersfoort, niet erg ver van jou vandaan, ff wandelen? hahaha
ik ken helaas ook geen vrouwen in de buurt om gezellig mee te keuvelen.
blijft wel jammer, want mijn lieve Alana is gek op andere kindjes en ze heeft geen vriendinnetjes.

groetjes miranda

hoi sylvia,

ik begrijp waar jij meezit, ik ben 23 en ken geen andere jonge moeders met baby's in mijn omgeving met wie ik lekker kan kletsen. ik zou dat ook heel graag willen. ik woon nog niet zo heel lang in oss en de meeste vrienden en familie wonen in amsterdam. (daar heb ik tot december 2006 gewoond). de 'vrienden' die hier in de buurt wonen ken ik nog niet zo goed en hebben geen kinderen.

tuurlijk zie ik ze op het cb, maar dat blijft alleen maar bij hoi en doei en soms een praatje.

ik vond het daarom ook fijn om naar de meeting te gaan. je hebt mijn e-mailadres, dus mailen en msnen mag altijd! (andere meiden mogen dat ook.)

mijn e-mailadres: indianroses apenstaartje hotmail punt com (tegen spam)

veel liefs rosita

Hoi allemaal...

Ben zo blij dat ik niet de enige ben die zich een beetje 'alleen' voelt...
iedereen die mischien zin heeft om iets te doen mag mij toevoegen op msn hoor...

silly_meisie@hotmail.com... is mijn msn...

groetjes sylvia

hoi sylvia
ík heb even voor je meegedacht.je kan een kijkje nemen op: www.tienermoeders.nl
daar staan ook oproepjes van lotgenoten.of google eens naar iets dergelijks.
groetjes kari

Terug
Bovenaan