ik moet even mijn verhaal kwijt..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Eigenlijk helemaal geen verhaal over zwanger worden,maar ik wil gewoon even mijn ei kwijt!
Ik heb gewoon een sjit weekend achter de rug,en voel me nu gwoon effe superkl*te!

Ik heb een hartstikke lieve vriend,maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken!
Hij heeft een hobby waar hij helemaal voor gaat..voetbal,maar ik voel me daardoor vaak op de 2e plaats komen.
Hij is dus het hele weekend daar mee bezig geweest,en heeft bijna geen aandacht voor mij gehad..ik zit al een tijdje zonder werk dus ik verheug me altijd op het weekend,eindelijk weer mensen om me heen.
Maar zoals ik al zei,ik heb bijna het hele weekend bezig geweest met naar de kantine gaan en op hem wachten!!
Nu is hij ook weer weg(vergadering van de voetbalclub)en toennet vroeg ik wat er met hem was,hij deed vrij afstandelijk,zei hij,jij zit constant op mijn lip!!
Nou zeg.!..we zijn terug gekomen van vakantie en ik ben ongesteld geweest,sinds di niet meer,maar we hebben niet meer geklust...daar maak ik me dan ook zorgen over,ik wil zoveel mogelijk kansen benutten...hij ook maar dan op voetbalgebied!!
Sorry,maar moet even mijn woede kwijt,gaat wel weer over.
Ik ken hem al langer en voetbal is gewoon zijn passie,maar soms wordt het me even te veel en wil ik ook even aandacht!!

Dankjewel dat ik even mijn verhaal bij jullie kwijt kon!!
Pff,lucht op!liefs,Swinnie

ps,jullie hebben toch ook wel eens ruzie..ook nu jullie voor een kindje gaan??

Hoi Swinnie

He wat balen meid! Jij voelt je kl*te en je kan er met niemand echt even over praten, dat is nou echt even waardeloos!

Nou je kan hier altijd je verhaal kwijt en wij hebben allemaal hele geduldige luisterende oren!!
Ik hoop dat je snel uit je dipje bent!

Dikke  !

Liefs Jessy

he swinnie

tuurlijk mag je ff lekker je verhaal kwijt!! en reken er maar op dat ik ook wel ruzie heb hoor!! ook nu we besloten hebben een kindje te nemen! i kus

Hoi Swinnie,

tuurlijk hebben wij ook wel eens ruzie, ook nu we voor een kindje gaan. En ik kan me jouw gevoel ook goed voorstellen hoor.
Soms is het gewoon kut en dan wil je even wat meer aandacht, maar het is helaas niet altijd zo dat hij je die dan ook kan geven op dat moment. Dat ken ik wel hoor.
Het blijven mannen he

Maar je kunt hier wel altijd je verhaal kwijt en we zullen je zeker blijven steunen.

Hou vol

Hoi Swinnie,

Ik herken het wel. Ik zit nu ook bijna 2 maanden zonder werk/school en als Nop dan thuis komt van zijn werk, wil ik ook het liefst van alles vertellen, maar daar heeft hij niet altijd even veel zin in. Hij is dan moe en dan botsen we. Als ik iets zeg, heeft hij het gevoel dat ik me overal mee bemoei. En dat zal ook wel zo zijn, want de kleinste dingen vallen me gewoon al op. Zal komen van het thuiszitten. GGRrr.
Hierdoor hadden we de laatste tijd veel kleine ruzietjes. Heel vervelend.
We hebben erover gepraat en ik zal proberen minderen op hem te letten en hij om geen vervelende reacties te geven en te zeggen wat hem bezighoud. Hij is op zich een binnenvetter, maar ik wil dus gewoon weten wat hem bezighoud. Als er iets is voel ik dat toch wel, dus kan ie het maar beter zeggen toch.

Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Want ik vond het echt niet leuk. Begon zelfs te twijfelen over een kindje. Ik heb gewoon iets voor mezelf nodig, iets anders dan alleen thuis zijn. En daar ben ik mee bezig, ik probeer meer dingen af te spreken enzo.

Ok, ik ga nu stoppen, want anders blijf ik maar doortypen .

Liefs, Nadine

Hoi!

Dankjewel voor jullie reacties!

Het is nog niet veel beter,we hebben elkaar nog niet gesproken,zoals jij zegt Nadine,mijn vriend is ook een binnenvetter.
Dus ik herken heel veel in jouw verhaal.
Ik kan me ook voorstellen dat hij wel eens gek wordt van mij,maar hij zegt dan gewoon helemaal niks,nou dan zeg wat er op je lever ligt!!
Maar dat komt er dan pas uit als ik ruzie met hem maak...daar heb ik eigenlijk geen zin in!

Het zal wel weer goed komen!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Het is zo herkenbaar wat je schrijft, het is net of dat over mij gaat.
Ik heb ook een vriend die helemaal voor zijn voetbal leeft, ik heb al weleens tegen hem gezegt: je hebt een relatie met je voetbal en je gaat vreemd met mij.
Voel me soms best alleen als hijj weer eens een avond aan het trainen is, werk op dit moment ook niet en dan vind ik het des te gezelliger als hij 's avonds lekker thuis is alleen vind hij dat hij helemaal neit zo vaak weg is ( 4 avonden in de week trainen  en zaterdags en zondags een wedstrijd, vind ik toch vrij veel).
Ik vraag me wel eens af hoe het zal gaan als er straks een kleine is, zal hij dan wel meer thuis zijn.
Ook wij hebben hier weleens "ruzie" over, maar meestal praten we dat wel weer uit.
Succes ermee

Veel liefs Rina

Dag meid,

Wat hoor ik nu? Zit je in een dipje? Niet goed he. Vervelend dat jou mannetje een passie voor voetbal heeft. Maar aan de andere kant, die uitlaatklep heeft hij nodig. Zijn manier van ontspannen. Wellicht kunnen jullie een gulden middenweg vinden.

En natuurlijk maken wij ook ruzie nu we voor een kindje gaan. Dat zijn dingen die blijf je houden. Aan de ene kant zeg ik ook maar goed ook, anders betekent het dat je langs elkaar heenleeft.

Hoe is het trouwens met je sollicitatie gegaan? Thuiszitten is inderdaad ook niet alles. Probeer een leuke hobbie, en vriendin van mij heeft een workshop sieraden maken gedaan, geweldig. Ze maakt de leukste dingen en verkoopt nog goed ook.

Ik ben vandaag trouwens ook nog thuis heb gisteren mijn verstandskies laten uitsnijden, nu maar hopen dat ik geen onsteking krijg.

Ik denk trouwens dat het daardoor ook wel een ronde overslaan wordt. een pijnlijke mond is niet bevorderlijk voor ons sexleven. We moeten waarschijnlijk doorschuiven naar september. Ik hoop dat ik voor mijn 34ste zwanger ben, dat is echt mijn grootste wens. Ik hebn nog te gaan tot december. Duimen dat het lukt.

dikke kus talke

Terug
Bovenaan