ik moet even mijn verhaal kwijt..

Hoi Talke!

Bedankt vvor je reactie.
Helaas ben ik afgewezen bij mijn vorige solllicitatie...ben te oud..?
Ben dus weer druk verder aan het zoeken,heb ook alweer 1   gesprek gehad,waarschijnlijk hoor ik deze week nog of ik wordt aangenomen...duimen!!

Wat hobby's betreft,ik heb inderdaad niet echt een hobby,daar heb ik eerder ook niet echt tijd voor gehad,met een drukke baan.
Ik heb een aantal weken geleden ook en sieradenworkshop bij mij thuis gehad,kon je zelf sieraden maken,onder begeleiding van 2 leuke meiden,is inderdaad erg leuk om te doen.
Geeft jouw vriendin dat ook bij mensen thuis?

Nou Talke,je schreef dat je waarschijnlijk weer een ronde verder gaat...nou ik denk ik ook....gaan we toch weer gezellig samen..??
We zullen de moed maar niet verliezen,toch??

Heel veel liefs,Swinnie

P.s,hoe gaat het met je "munneke"?

hey swinnie,
hier nog iemand die zich al eens ergert aan het gevoetbal
die van mij heefyt ook die passie en ik heb de laatste paar dagen ook gescholden, gun hem zeker het voetballen maar heb zelf een drukke baan en verheug me vaak op het weekend om gewoon samen wat te doen daar dit er door de week ook vaak bij inschiet.
nou zijn die voorbereidingen en bekerwedstrijden en vaak nog even een traininkje waardoor dat bij mij ook altijd zo voelt van euhhh.... hallo ik leef hier ook en verdien ook eens wat aandacht.
maar dat komt ook omdat wij vrouwen dan maar weer zien dat we onze tijd wat beter indelen he
ik kijk altijd dat ik op een ander tijdstip maar boodschappen ga doen of dat indertijd het eten klaarstaat of dat ik maar strijk als hij weg is weet je wel, zulke dingen
maar af en toe springt er bij mij ook iets hoor en hier kraakt het ook nog weleens....
ik wens je veel succes en hoop dat we de volgende ronde raak hebben he
er zijn zoveel nieuwe mensen en zo veel zwanger , ken jouw nog en talke en verder niet zo gek veel meer dus tot gauw .. ps mijn nod is 6 sept dooen jullie mee ???
liefs tamaar

Hoi Swinnie en Talke,

Mag ik me bij jullie aansluiten?
Mijn NOD deze keer op 11 of 12 september. De sterren staan goed.
Lijkt me fijn om samen te zweten.

Groetjes,
M3

Jammer Swinnie van je sol, maar goed je bent al goed verder aan het gaan en nee je bent niet te oud. Mijn zus is 35 en zat vorig jaar ineens zonder werk (6 weken nadat ze was bevallen van haar zoontje) en ze heeft ook weer werk gevonden. Dat lukt jou ook

Ik heb het idee, maar goed ik ken je situatie niet, dat jullie het goed rooien (op de ruzie over voetbal na dan ha ha). Misschien staat in de sterren geschreven dat jij gewoon eerst moeder moet worden en daarna moet uitkijken naar een andere baan.

Mijn vriendin heeft dat trouwens pas geleerd, ze is er helemaal wild van. Ik denk dat ze in de toekomst wel evt. party's gaat houden of workshops ze is daar helemaal het type voor.

En ja mama van 3 sluit maar aan op ons wachtbankje.......... wordt het toch nog gezellig.

Mijn "munneke" is nog wat opgezet maar ik mag niet klagen tot nu toe gaat het goed, geen ontstekingen en zo duimen dat die ook maar wegblijven.

Groetsels
talke

Hoi Swinnie,

Dat voetballen ken ik dat is ook iets wat mijn menneke graag doet en graag kijkt,net als al die andere sporten. Denk dat je het idd als uitlaatklep van hem moet zien, en het een beetje luchtig moet bekijken, al begrijp ik dat je er van baalt en dat je het gevoel hebt dat hij voetbal belangrijker vindt. Je zou zelf ook iets leuks kunnen gaan opzoeken, op de uurtjes dat je man voetbal doet. En dan daarna samen nog iets romantisch, moet ie zijn moeheid maar aan de kant zetten. Ik heb mijn hobby gevonden in de internetverkoop, ik verkoop heel veel dingen via marktplaats en dat zorgt voor een gezonde afleiding als mijn man er niet is. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, anders ga je samen een balletje trappen.

Mag ik trouwens ook bij het wachtbankje op....zit in ronde 11 (zit ff te rekenen....dacht 10 maar is al ronde 11)

Groetjes Dre

Dag dames

Tja, het is wat met die mannen. Die van mij is ook helemaal into the voetbal; veld en zaal. En net als je denkt te kunnen gaan geniet, omdat het seizoen af is komt de tenniscompetitie en dan ook nog de tournooien en natuurlijk het wk,  en dan begint het voetbal weer. En die van mij vindt de derde helfen ook errug leuk, dus zijn het ook vaak hele dagen dat ie pleite is en dus ook wel een lekker biertje neemt.
Maar ja, dat is nou eenmaal het leven van de meeste hollandse vrouwen! ha ha!
Ach, ik laat hem nu nog wat. Als ik wel in verwachting raak en kinderen krijg is voor hem afgelopen met zoveel sport. In ieder geval met de derde helften. Af en toe is niet erg, maar vier keer in de week sporten waarvan minimaal twee hele dagen is mij te gortig. Gaat hij ook met lekker met de kleine wat doen, lekker zwemmen ofzo; is ook actief.
groetjes Rannie

Tuuurlijk...iedereen mag gezellig op ons wachtbankje!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!(nou ja laten we er maar vreugd van maken..haha)

We zullen allemaal wat opschuiven...kom er bij, kom er bij!!!

Hoi Swinnie,

Het is inderdaad geen zeuren,(naar aanleiding van je bericht  naar Talke)  het is heel begrijpelijk. Maar probeer het anders  van je af te schrijven, want 's nachts moet je slapen joh....en zonder nachtrust voel je je alleen maar minder. Weet je wat heel erg lekker is als je je down voelt, lekker zwemmen en een maskertje bij de etos ofzo halen en jezelf lekker verwennen!!! Dat verdien je hoor...

En van harte met je man's 40ste verjaardag, maak er wat moois van. Verras hem en jezelf met een mooi setje...weer een goede reden om te klussen...

En bedankt dat ik bij jullie op het bankje mag, samen is toch gezelliger he...!!!
Liefs DRe

Terug
Bovenaan