Ik moet helaas afscheid nemen...

Hoi,

Wat sneu dat het is misgegaan. Heel veel sterkte voor jou en alle mensen om je heen. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je dan op een later tijdstip een mooi kindje in je armen kunt houden.

Liefs PC

hoi ,

heel veel sterkte in de komende periode. Zulke dingen wens je niemand toe. ik hoop ook voor je dat het uit zichzelf naar buiten komt. verwerk het op jullie eigen manier.

sterkte.

xx bambi

veel sterkte met het   verwerken van het verdriet! helaas weet ik uit ervaring hoe dat is... Neem de tijd om jezelf weer even te boven te komen!

Groetjes
Debby

Lieve meiden,

heel veel dank voor jullie hartverwarmende reacties! Fijn om zoveel steun te krijgen. We weten nog niet zo heel veel meer en wachten nog steeds de miskraam af. Bij de echo hoorden we dat het kindje 8 weken en 5 dagen oud was. We weten niet precies hoe lang we zwanger waren, maar zelf denken we dat het hartje ongeveer een week daarvoor moet zijn gestopt.

Nu voel ik me nog steeds prima. Geen bloedingen en de zwangerschapsverschijnselen (moe, zere borsten, enzo) lijken langzaamaan te verdwijnen. Geen idee hoe lang we mogen wachten op een spontane miskraam, maar ik zie erg op tegen medisch ingrijpen.

Nogmaals heel veel dank voor jullie steun en ik wens jullie een hele mooie zwangerschap!

Liefs,
Tes

Terug
Bovenaan