ik MOET het gewoon even kwijt.

Hi meid,

Allereerst; goed dat je dit deelt, dat is al stap 1 natuurlijk. Je weet waarschijnlijk wel dat aankomen erbij hoort in de zwangerschap maar voor jou is dit erg confronterend. Kan je alleen adviseren door snel hilp te gaa zoeken zodqat je goed begeleid wordt in je zwangerschap; beter voorkomen dan genezen!!
Praat er ook met je man over, of met een goede vriendin. Deel het en zorg dat je niet hetzelfde traject ingaat meid, dat is wellicht niet nodig. Sterkte!

Hoi Suzanne,
wat een verhaal zeg..
Goed dat je het deelt en niet opkropt..
Wat je gewicht betreft..probeer maar zo te denken.. je lichaam is wel bezig met het maken van een wonder..
Bij mijn vorige zwangerschap stond ik op de weegschaal en schrok enorm van mijn gewicht en de vk zei: meid ga met een dietiste praten dan komt het wel goed.. inmiddels 18kilo kwijt en zwanger dus hoop niet weer zoveel bij te komen maar zowel denk ik zo; me lichaam is bezig een wonder te maken en als ons wondertje er is ga ik wel weer aan m'n lichaam werken..
Probeer vooral te genieten van je zwangerschap.. het is zo een bijzonder iets :)
Kop op meid! sterkte en blijf erover praten met dierbaren:)

liefs Mariska.

dankjewel meiden voor alle lieve en geruststellende berichten.
omdat ik het moeilijk vind om erover te praten, heb ik gister een brief getikt voor de verloskundige, die ik woensdag mee ga nemen. en mij vriend de brief heb laten lezen, was ook erg gerust stellend.

liefss suzanne

Terug
Bovenaan