Ik moet me ff uiten :(

Net als alle andere meiden hoop ik voor jou en je gezin dat alles snel goed ga komen. We hebben allemaal heel veel respect voor jou en je gezin je doet het toch maar even en dat je een burn out heb is heel begrijpelijk.
Ik heb dan ook wel eens een dag dat ik het niet trek dat hoort bij het moederschap maar in jou geval en situatie vind ik het heel knap hoe je het red meid.
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en probeer zover het mogelijk is ervan te genieten.

Dikke knuffel lisette

Petje af, hoe jij hier alsnog mee omgaat!!! Het lijkt mij vreselijk zwaar.. Ik hoop dat er voor jullie snel verlichting komt, dmv een plekje op de opvang of zo iets dergelijks.
Jullie komen hier uit!!

Lieve Mariska,

Wat ben jij een enorme kanjer!!!
Ondanks dat het supermoeilijk is probeer je toch nog positieve momenten te pakken!
Je schreef eerder dat jullie aan het proberen waren om een plekje te krijgen op een medisch kdv in Zaandam, is daar de wachtlijst 6 maanden?
Ik weet nog dat toen ik daar woonde (goed, is wel al 6 jaar geleden) dat er geen wachtlijst was (was zelf werkzaam in de zorg).
Woon je in de Zaanstreek of wordt Zifjon dan opgehaald met een busje?

Meis, geniet lekker morgen met je zusje, probeer echt even goed te relaxen en als er iets is kun je altijd hier je hart uitstorten!
Mij rest nog jou en je gezin heel veel sterkte toe te wensen en ik duim voor jullie dat er snel een plaatsje vrij komt, hetzij in een pleeggezin hetzij op het med. kdv.

Liefs en dikke digitale knuffel Monica

Terug
Bovenaan