Ik moet nog even wennen!!

<p>Lieve allemaal,</p><p>gisteren ochtend 2 testjes gedaan en ze waren beide positief!! :) Nou heb ik tijdens het proberen stiekem alles netjes 'bijgehouden' via de Flo app haha, dus kon ik makkelijk uitrekenen hoe lang ik al zwanger zou zijn. Vandaag zou dit precies 4 weken zijn. Ik ben 15 Oktober gestopt met de pil en 16 November mijn eerste echte menstuatie gehad. </p><p>Beide onwijs blij natuurlijk maar ikzelf zit nog in een soort roes. Had namelijk niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. Ik moet zelf nog heel erg wennen aan het idee.. Kan nog niet heel blij zijn ofzo? Ik zit een beetje in mijn eigen bubbel, beetje voor me uit staren ook haha.. Ook de angst dat als ik over een paar dagen weer een test doe dat hij dan negatief is.. Het gevoel dat ik niet TE blij moet zijn voor het geval dat het mis gaat.. Hebben jullie hier ook last van gehad?</p><p>Ook ben ik al 4/5 dagen bij vlagen misselijk en heb last van menstruatie krampjes. Nou las ik dat dit normaal is rond deze tijd maar toch benieuwd naar jullie kwaaltjes rond die periode!</p><p>Lang verhaal maar wilde dit toch even kwijt :)</p><p>X</p>

Heel herkendbaar. Bij ons was t meteen de eerste ronde raak. Dat verwacht je niet en ga je ook helemaal niet vanuit. Eerder van dat kan wel ff duren. Inmiddels trotse mama van n prachtig mooi en vrolijk jochie van 3 mnd.  T genieten komt echt straks wel :)

Heel herkendbaar. Bij ons was t meteen de eerste ronde raak. Dat verwacht je niet en ga je ook helemaal niet vanuit. Eerder van dat kan wel ff duren. Inmiddels trotse mama van n prachtig mooi en vrolijk jochie van 3 mnd.  T genieten komt echt straks wel :)

Hier nog 1 met hetzelfde verhaal! Ik ben niet eens meer normaal ongesteld geweest na het stoppen met de pil haha. Probeer er van te genieten. Bij mij gebeurde dit eigenlijk pas na de 1e echo toen ik het hartje zag kloppen! Die pijntjes in je buik herken ik ook, en ik had ook snel pijnlijke en groeiende borsten. Maar die buikpijn is vreemd he omdat dit normaal als ‘menstruatiepijn’ gevoeld wordt denk je gelijk het zal toch niet.. maar dat hoort er helemaal bij. lekker van genieten en een hele goede zwangerschap gewenst!

Heel herkenbaar dat het nog niet doordringt! Ik ben er zelf donderdag achter gekomen dat ik waarschijnlijk zwanger ben met een vroege test. Ik had namelijk sinds de zaterdag ervóór al klachten! Zondag nog maar een keer een clear blue gedaan om te kijken of ik toen inderdaad 4 weken zou zijn en dit klopte. De hele donderdag en zondag weer hebben ik en mijn man in een roes geleefd, en ik moet zeggen dat het soms nog niet helemaal doordringt. Dit is wel mijn tweede zwangerschap, dus je zou verwachten dat het anders is, maar het voelt voor mij echt weer alsof het de eerste keer is.Qua klachten had ik dus al een week last van gespannen (en af en toe pijnlijke) borsten, meer afscheiding, steekjes onder in de buik en echt gewoon het gevoel dat ik zwanger was. Mijn lijf voelde op een of andere manie gewoon anders. Vandaar dat ik ook een vroege test heb gedaan, gewoon om alles te bevestigen. Ga er maar vanuit dat de meeste klachten die je ervaart, gewoon normaal zijn! En als je ooit twijfelt, kun je ook altijd de VK bellen ;) Veel succes en PLEZIER van deze zwangerschap!

Hier ook na 1 menstruatie meteen zwanger, veel sneller dan verwacht maar mega gelukkig!!ik moest in het begin ook erg wennen en pas bij de termijn echo had ik zoiets oke ik ben echt zwanger en we krijgen een kindje ?gefeliciteerd en geniet ervan!!

Hier ook in één keer raak. We waren ontzettend blij, maar tegelijk voelt het al weken ''vreemd'', omdat je weet dat er iets is, maar zo voelt het nog niet omdat je het nog niet kan zien. Verder geen dramatische klachten waardoor ik me niet echt zwanger voel. Ik kan niet wachten tot de tweede echo in de eerste week van januari!

Terug
Bovenaan