<p>Lieve allemaal,</p><p>gisteren ochtend 2 testjes gedaan en ze waren beide positief!! Nou heb ik tijdens het proberen stiekem alles netjes 'bijgehouden' via de Flo app haha, dus kon ik makkelijk uitrekenen hoe lang ik al zwanger zou zijn. Vandaag zou dit precies 4 weken zijn. Ik ben 15 Oktober gestopt met de pil en 16 November mijn eerste echte menstuatie gehad. </p><p>Beide onwijs blij natuurlijk maar ikzelf zit nog in een soort roes. Had namelijk niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. Ik moet zelf nog heel erg wennen aan het idee.. Kan nog niet heel blij zijn ofzo? Ik zit een beetje in mijn eigen bubbel, beetje voor me uit staren ook haha.. Ook de angst dat als ik over een paar dagen weer een test doe dat hij dan negatief is.. Het gevoel dat ik niet TE blij moet zijn voor het geval dat het mis gaat.. Hebben jullie hier ook last van gehad?</p><p>Ook ben ik al 4/5 dagen bij vlagen misselijk en heb last van menstruatie krampjes. Nou las ik dat dit normaal is rond deze tijd maar toch benieuwd naar jullie kwaaltjes rond die periode!</p><p>Lang verhaal maar wilde dit toch even kwijt </p><p>X</p>