Ik moet nog even wennen!!

Hier een beetje hetzelfde verhaal wij dachten we stoppen vast dan komt het in 2019 wel goed.. ? En ja hoor 2 weken ma het stoppen met de pil was het raak heel onwerkelijk omdat je je eigen instelde op een paar maanden.. Inmiddels ben ik nu 8.3 weken zwanger en begint het door te dringen gelukkig heb ik een hele lieve fijne verloskundige die iedere week eventjes laat kijken hoe het groeit en word het voor ons steeds meer werkelijkheid.. Vanaf week 7 ben ik misselijk en heb ik braakneigingen maar gelukkig  al het mee.. verder heb ik niet echt klachten, wat gevoeliger tempels, en moe maar alleen nog goed te handelen! Tijdens de kerst gaan we het bekend maken en dan word het meer zeker en hopen we dat we wat meer kunnen genieten:)

Wij hebben een half jaartje geprobeerd, en daarvoor de pilstop al enkele maanden gepland... ondertussen 4 maanden zwanger... maar moeten precies ook nog altijd wat wennen :D

Hier het zelfde verhaal. Ik stopte met de pil en was meteen zwanger. Geen normale menstruatie gehad. Inmidels 20+6 weken zwanger! Ik zou niet nog een test doen, daar maak je jezelf alleen maar zenuwachtig mee, terwijl het echt niks uitmaakt. Maak een afspraak bij je verloskundige. Op naar de 7/8 weken voor een eerste echo. Spannend hoor. Gefeliciteerd en geniet er maar van!! 

Gefeliciteerd!!?Heel herkenbaar, alleen zijn wij een dik jaar "bezig" geweest ivm PCOS..Maar ook toen ik na de eerste ronde Clomid Een positieve test in mijn handen had was ik heel verbaasd. Natuurlijk ook blij, maar kon het gewoon niet geloven?Ook was ik erg bang dat het mis zou gaan, kon na de 20 weken echo ook pas écht genieten.Nu sinds 7 weken mama van een prachtige zoon? Hele fijne zwangerschap gewenst!!

Gefeliciteerd!! Heel herkenbaar, bij ons was het ook de 2e maand al raak. Ook ik heb lang gedacht ‘dit is te goed om waar te zijn’. Maar met elke echo / mijlpaal groeide het vertrouwen dat het goed kwam, en ik ben ondertussen 20 weken. We hebben het pas na de 12-weken echo aan anderen verteld. Achteraf gezien had ik het liever aan één of twee goede vriendinnen willen vertellen zodat ik over mijn zorgen / vragen / bijzondere dingen heb kunnen praten. Mijn vriend is echt heel lief en een steun, maar toch fijn om er met een vrouw over te kunnen praten :).ik zou zeggen geniet ervan, en hopelijk heb je niet te veel last van misselijkheid enz.

CharlieAdam: zo herkenbaar, en we lopen ook precies gelijk op! Ik had 19 nov mijn menstruatie en gisteren positief getest.. en idd... weet ook nog niet zo heel goed wat ik allemaal voel! Ik ben aan de ene kant heel blij, maar ook nog heel erg onzeker/onwennig en zo'n gevoel van "o jee"..... 

Lichamelijk nog niet echt last van klachten. Met vlagen een beetje misselijk, geur is wel een stuk sterker, maar verder eigenlijk niets! Dat maakt het ook nog wel wat 'ontastbaar'. Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en een afspraak voor eerste echo/intake op 21 januari. 

Hoop dat het nieuws bij jou de komende weken ook zal landen en we allebei in augustus 2019 (?) een mooie baby mogen verwachten! :) 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!Herkenbaar, vergeet niet dat je 9 maanden zwanger bent en dus nog heel veel maanden hebt om er echt aan te wennen ;) Ik kwam er met 7 weken achter dat ik zwanger was, totaal onverwacht en ongepland. Moet zeggen dat het nu met 21weken pas echt beetje geland is, maar dan nog is het allemaal onwerkelijk (is m'n 1e kindje), omdat je ook niet weet hoe het straks met kindje gaat zijn. Mijn advies: rustig alles stap voor stap en vertrouwen hebben in jezelf (en de baby) :) 

Heel herkenbaar dit allemaal. Ik op 25 okt. gestopt met pil en op 22 nov voor t eerst en laatst ongesteld. Daarna was t gelijk raak. Ik durf haast nog niet te geloven dat het echt zo is. Ook omdat ik nog niet echte kwaaltjes heb. Wel beetje gevoelige borsten, af en toe wat misselijk en wel sneller moe, maar alles nog niet extreem... en super lastig dat je t nog met niemand kan delen, ja je partner natuurlijk maar niet vriendinnen om te vragen hoe die het ervaarden enzo ;) dus daarom schrijf ik hier maar van me af Haha. Hadden jullie de eerste weken al gelijk en veel last van kwaaltjes? Groetjes 

Terug
Bovenaan