ik moet plassen!

Nou hier is het dan ook zover,, hij vraagt nu dagelijks een keer of 3 of hij mag plassen, ook elke keer als ik de luier verschoon zet ik hem op de wc, gaat eigenlijk heel goed.
Ook de speen is nu helemaal klaar, hij heeft hem sinds een week niet meer en vraagt er ook niet naar, gaan slapen duurd iets langer maar verder slaapt hij goed!
Al het baby is er nu wel uit, behalve de spekbeentjes die heeft hij nog,,haha

Groetjes MJ

Hoi meiden,

Wat goed dat hij zelf aangeeft dat hij moet plassen.
Daniel gaat geeft hier niet echt aan dat hij moet plassen maar ik zet hem 4 keer per dag op het potje
- smorgens met aankleden
- smiddags na het eten
- uit bedje
- s'avonds voor het douchen met naar bed gaan.
Hij plast dan alle keren eigenlijk altijd wel in het potje.
Smorgens doe ik nu een luier om, en vaak poept hij een keertje overdag dus is dat nog een luier en dan voor de nacht een luier, de 2e is dan vaak niet echt heel nat maar vind het gewoon schoon om dan na het douchen een nieuwe luier om te doen.
Tis een boef... hij heeft manlief een keer staand zien plassen en wil nu voor dat hij gaat douchen ook staand in de wc plassen, hihi, alleen komt hij nog niet over het randje heen dus mag hij op het krukje staan... en trots dat ie kijkt... hihi, lekkere boef.

Liefs Marina

Wat snel zeg Nynke proberen we nu ook op de wc te laten plassen.
En ze vind het ook wel heel interessant maar ze plast er niet op.
Ze geeft ook niet aan als ze moet plassen dus misschien is het nog iets te vroeg..
Zou het wel heel fijn vinden als ze eenmaal op de wc poept en plast.

Liefs Stefanie

Nou Zifjon begrijp er nog helemaal niets van, wel geeft hij aan als hij gepoept heeft in bed bv. dan zegt hij bah!!!! poep vies..... En als we Zilvian verschonen is dat ook bah vies. Verder vind hij de wc reuzen interesant om met het water te spelen ja, maar er echt wat op doen ho maar. Ook het potje is vooral leuk om op je hoofd te zetten :) :)

ach ja ze zijn nog maar net 2 dus we hebben nog alle tijd, weet dat we op mijn werk met echt zindleijkheid beginnen rond de drie jaar. En bij snelle kindjes iets eerder.

liefs van Mariska

Wat snel!
Bente vindt het potje erg interessant. Voordat ze in de douche gaat wil ze er wel op zitten, dan zegt ze pssssst klaar! Als ze dan in de douche stapt gebeurt het 9 van de 10 keer dat ze dan staat te plassen en dan heel verbaasd naar haar benen kijkt. Als ze moet poepen komt ze het wel melden, ze probeert het wel eens op het potje, maar dan komt er niets. Eenmaal een luier aan dan poept ze binnen een paar minuten.

Liefs Danielle

Hier gaat het redelijk met op het potje plassen en soms ook poepen.
Iedere keer als ik hem op het potje zet plast hij wel.

Persoonlijk vind ik 3 wel heel erg laat, onze oudste was tussen 2 en 21/2 zindelijk overdag. en ik vond dat erg fijn, zou het ook fijn vinden als het luier tijdperk over is.

Groetje s

Goed zeg! Myrthe wil heel graag op potje, maar plassen erop doet ze nog steeds niet.
Ach in de zomer zonder luier lopen, hopelijk wil ze dan. We hebben nog ff tijd.....

wat goed zeg

hier wilt karlijn heel vaak op haar potje , de grote wc vind ze erg eng, maar ze doet er nooit wat op
wel geeft ze meteen aan als ze geplast heeft dan moet de luier ook van haar uit
overdag laat ik haar weleens een kwartiertje hooguit half uurtje zonder luier maar dan moet ze wel om de paar minuten op het potje maar na een sec of 10 staat ze weer op en zegt ze : hoefe niet plasje doen

poep is haar luier vind ze helemaal vies en als ze de kans krijgt trekt ze hem dan ook al uit terwijl ze niet klaar is
ze komt dan meteen naar me toe bijna paniekerig : mamma kalijn stinkedier

ik wil als t beter weer is ook echt gaan proberen haar zindelijk te krijgen want ze is er wel aan toe

liefs maurilla

Terug
Bovenaan