Ik niet...

A

Anoniem

Guest
Ha meiden!

gister mijn NOD gehad..dus vanmorgen getest...hartstikken negatief.. heb een CB gedaan en een predictor.... Ik ben echt enorm teleurgesteld...want ik had echt wel  veel kwaaltjes, nu wachten op de  maar ze lijken er in de verste verte nog niet aan te komen........

He Meis!!!

Ik plaats net een bericht bij M&M L. Nou hier kan ook. Gewoon ff afwachten de
duivels zijn er nog niet, dus het kan nog....

Laat ons iets weten he!!!!

Dikke kus P26!!!!!

He Marieke!

Kop op joh! Het kan echt nog wel raak zijn hoor! Zolang de RD er niet zijn, gewoon blijven duimen! Misschien heb je wel te vroeg getest, hoor je wel vaker toch? Hoe voel je je verder?? Bij mij ook nog niets te zien..... ben nu toch wel erg zenuwachtig te worden!

xx meike

Ha Meike..

ja zolang de  er nog niet zijn, blijf ik gewoon nog een beetje hopen. Net nog even zitten google-en en er zijn echt wel meer vrouwen die pas na een week ofzo positief testen. Ik voel de ongi ook gewoon niet aankomen op dit moment... en ik ben echt bijna heel de dag misselijk, ik kan wel gewoon eten enzo...maar het is zo'n zeurende misselijkheid, mijn buik is echt enorm opgezet en hard, wat duizelig...maarja afwachten is het enige wat we kunnen doen

Ja voor jou is vandaag de dag he?!!! Hoe voel jij je?? En wanneer wil je gaan testen?

Owja.. ik vanmorgen naar de Etos toe, CB testen gehaald en Prediktor...zegt die doos achter de kassa ''2 verschillende merken??''     Ik zei ''ja voor de zekerheid''   Owww maar dat is niet nodig hoor zegt ze.... dus ik zei weer ''nou ik vind het gewoon prettig en anders heb ik ze alvast voor de volgende keer he?!?''     Sjonge jonge...snapt ze er dan helemaal niets van?? Op die verpakking staat al levensgroot ZWANGERSCHAPSTEST...dan zit ik toch ook niet nog eens op een bemoeizuchtige verkoopster te wachten....ARGGHH... liep ik de winkel uit, roept ze op het laatst nog even ''Succes he!!!''           Grr!!!   haha...vast goed bedoeld hoor...maar niet zo tactisch allemaal!!

Heel veel sterkte nog vandaag! Ik duim voor je!

hahahaha wat een muts daar bij de etos zeg! niet erg tactisch van dr!
maar wat je allemaal voelt, het kan heus wel zijn dat het alsnog raak is hoor! wil je natuurlijk geen valse hoop geven, ik weet hoe zenuwslopend het allemaal is! ik ben ook helemaal op van de zenuwen.... hoop dat ik me kan bedwingen om niet vanavond al te testen.....

het vandaag gegoogled op dat draderige cervixslijm wat ik nu 3 weken geleden had. Alles wijst erop dat dat rond die tijd mijn ei is geweest... had ook fikse steken, dus kan bijna niet anders! dan zou ik nu dus een week overtijd zijn......grrgghh wat een gedoe allemaal he?? mijn pijntjes komen en gaan ook snel weer weg....

houden we elkaar op de hoogte??

xx meike

Ja we houden elkaar zeker op de hoogte!! Ben nu alweer helemaal benieuwd voor jou!
Haha...mijn vriend en ik zouden ook pas woensdag gaan testen...maar ik was vrij vandaag, en zat helemaal in spanning. Dus snel mijn auto in gesprongen en wat testen gehaald (4, haha!!) owja... ik heb dat ook joh.. je voelt van alles, dan weer niet, dan weer daar een steekje, dan weer niet.....

Als je vanavond gaat testen HEEEEEL VEEL SUCCES!!

Ik denk aan je hoor!!!

dank je wel! ik blijf ook zeker voor jou duimen hoor! spannend!!!

liefs meike

Hee marieke!

Hoe is het met je? zijn de RD al gekomen?? Ik hoop het niet voor je!!  Bij mij nog niets te zien, maar heb ook nog niet getest, durf het nog niet...  

Wanneer wil jij weer gaan testen??

Liefs Meike

Terug
Bovenaan