Ha Meike..
ja zolang de er nog niet zijn, blijf ik gewoon nog een beetje hopen. Net nog even zitten google-en en er zijn echt wel meer vrouwen die pas na een week ofzo positief testen. Ik voel de ongi ook gewoon niet aankomen op dit moment... en ik ben echt bijna heel de dag misselijk, ik kan wel gewoon eten enzo...maar het is zo'n zeurende misselijkheid, mijn buik is echt enorm opgezet en hard, wat duizelig...maarja afwachten is het enige wat we kunnen doen
Ja voor jou is vandaag de dag he?!!! Hoe voel jij je?? En wanneer wil je gaan testen?
Owja.. ik vanmorgen naar de Etos toe, CB testen gehaald en Prediktor...zegt die doos achter de kassa ''2 verschillende merken??'' Ik zei ''ja voor de zekerheid'' Owww maar dat is niet nodig hoor zegt ze.... dus ik zei weer ''nou ik vind het gewoon prettig en anders heb ik ze alvast voor de volgende keer he?!?'' Sjonge jonge...snapt ze er dan helemaal niets van?? Op die verpakking staat al levensgroot ZWANGERSCHAPSTEST...dan zit ik toch ook niet nog eens op een bemoeizuchtige verkoopster te wachten....ARGGHH... liep ik de winkel uit, roept ze op het laatst nog even ''Succes he!!!'' Grr!!! haha...vast goed bedoeld hoor...maar niet zo tactisch allemaal!!
Heel veel sterkte nog vandaag! Ik duim voor je!