Ik niet...

Hee Meike!!

Bij mij zijn ze zojuist geariveerd...de duivels!!! Blegh balen!! Maarja... het was nog maar de 2e ronde, we gaan gewoon vrolijk verder!

Owww ik hoop het zo voor jou!! Hoe waren je cyclussen de ronde's hiervoor? Als ze regelmatig waren zou ik gewoon lekker gaan testen toch?! Haha...dat zeg ik nu wel makkelijk, maar ik weet nu wel dat ik de volgende x niet meer zo vroeg ga testen.. ik had ook wel 2 erg korte cyclussen van 22 dagen, dus opzich wel goed dat mijn lichaam hem nu langer het maken is (deze keer dus 24 dagen)

owww spannend, spannend!!!

He Marieke,

Wat balen dat je ongesteld bent geworden, maar heel goed dat je positief blijft! nieuwe ronde, nieuwe kansen! Op een dag zal ook jij zwanger zijn hoor!

Hier nog steeds niets! wel heel veel waterig/slijmerige afscheiding en een zwaar gevoel in mijn buik. Kan mijn buik niet ontspannen.... heel irritant! Verder steekjes in mijn borsten en rugpijn..... maar verder voel ik me top hahaha!

Ik wil morgen gaan testen als ik het vandaag niet word..... ben morgen vrij, dan kan ik lekker thuisblijven als het negatief is......

groetjes Meike

Hé Meike,

Laat je wel weten wat de uitslag van de test is? Ben zo benieuwd voor je!!

Hee Nino!

als, weet niet of ik het durf of wie weet komen de  RD alsnog om de hoek kijken, dat laat ik je het weten! Hoe voel jij je verder? Lekker aan het genieten?

Liefs Meike

Oww Meike...
zou het dan....?? poeh he wat spannend!! Lekker dat je dan morgen vrij..zowel als het negatief maar ook als het positief is!!!

@NinoD ben ook benieuwd hoe het met je gaat! Al een beetje aan het idee gewend dat je zwanger bent?!

Terug
Bovenaan