Ik ook dinsdag punctie!

Hoi meiden, het is eindelijk toch zo ver gekomen. As. dinsdag heb ik de punctie, ben erg gespannen, te meer omdat er bij de 1e IVF poging geen terugplaatsing heeft plaatsgevonden, maar goed. Mijn arts heeft gezegd dat het goed moet komen, dus daar trekken we de kracht maar uit. Nu nog een paar dagen genieten van allles en proberen zo veel mogelijk te ontspannen!

Fijne paasdagen allemaal!

Groetjes, Pleun

Ha die Pleun,

Ik had net ook al op de topic van Ibbeltje aan jou gereageerd.
Super dat de punctie nu in zicht komt, maar ook vreselijk spannend.
Ik snap dat je heel onzeker bent.
Maar ik ga in elk geval vreselijk voor je duimen de komende dagen en vanaf dinsdag een kaarsje voor je branden.
En dan hoop ik volgende week goed nieuws van je te lezen dat er een terugplaatsing komt.

Toi toi toi meid!!!
probeer toch een beetje te genieten van de paasdagen, ondanks je spanning.

Liefs,
mama Peet

Hoi Pleun,

Ook jij heel veel sterkte dinsdag!!!
Ik heb ook mijn punctie en zal ook aan je denken.
Veel suc6 en ik hoop voor jou ook en terugplaatsing!!
Leuk dat we tegelijk lopen.

Lfs Sylvia

Dat is bij ons ook zo,
Alles van mij gebeurt in het asz in zwijndrecht en dan moeten wij met de eitjes naar rotterdam en mijn man moet daar zijn gedeelte doen.
Ik heb om 9.00u mijn punctie in asz zwijndrecht de punctie en vertrekken daarna naar rotterdam en zijn daar naar verwachting rond een uur of 10, dus wie weet zie ik je daar, zou wel leuk zijn denk.

Lfs Syl

Hoi Sylvia, ik zal je niet zien in het EMC, want na de punctie ga ik naar de uitslaapkamer op de dagbehandeling en daar moet ik dan een paar uurtjes blijven, in tussentijd gaat mijn man op stap met mijn eitjes en gaat zijn ding doen in het EMC en als het klaar is komt hij terug naar het SFG de koffer terugbrengen en dan mag ik met hem mee naar huis.

Hoi Pleun,
Jammer dat ik je niet tegen zal komen, maar ik zal voor je duimen.
veel sterkte dinsdag en hopen op het beste voor ons.
Misschien zie ik je bij de terugplaatsing van de week???

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan