Ik ook dinsdag punctie!

He pleun
Ik heb een tijdje niets van me laten "horen", maar ben je niet vergeten hoor.
Ik lees dat je dinsdag dan eindelijk je punctie hebt. Wat spannend zeg, ik hoop echt dat nu alles wat beter zal verlopen dan je eerste ivf.
Ik zal extra aan je denken komende dagen en ook weken. En hopelijk heb ook jij snel goed nieuws te brengen.

Heel veel succes dinsdag!   Liefs indy

PS Ik vind het trouwens wel raar dat ze (ondanks dat er geen tp was) je deze eerste ivf poging toch meerekenen. Ik heb bij de cz nagevraagd en de poging telt alleen als er een tp is geweest. Maar goed....hopelijk is dit wel je tweede maar ook je laatste poging en is het deze keer gelijk harstikke raak. Ik hoop het zo voor je.

Hey Pleun,

Ook ik heb een tijdje niks van me laten horen, Wij hebben volgende week weer een afspraak om te bespreken wanneer we met de volgende poging ivf gaan beginnen. Ik heb je wel gevolgd en spannend zeg. Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen. Succes dinsdag.

Liefs Sabine

Hoi meiden, super dat jullie allemaal gaan duimen draaien voor me! Ik vannacht voor het eerst sinds een dag of 4 weer lekker geslapen, wel om 7u al weer wakker, maar goed!

Wie weet Sylvia kom ik je wel tegen in het EMC as. vrijdag, vrijdag de 13e wordt gewoon onze geluksdag, tenminste ik neem aan de terugplaatsing vrijdag zal zijn, dat zou de vorige keer ook het geval zijn, maar had toen GEEN terugplaatsing.

En Indy..........ik ben ook verzekerd bij CZ, maar heb er eigenlijk nooit over gebeld, omdat ik gewoon dacht dat de 1e poging telde vanaf de punctie. Hopelijk hoef ik ook niet te bellen en lukt deze poging gewoon.............

Gisteravond om 22u zelf de Pregnyl gezet en nu maar afwachten.......spannend!

Ik hou jullie op de hoogte, jullie mij ook?

Kus, Pleun

Terug
Bovenaan