Ik overweeg een vruchtbaarheidsonderzoek

Ik krijg helemaal kippenvel van je verhaal MaanL.. dus eigenlijk onverwachts toch nog via de natuurlijke weg gelukt? Heeft zo moeten zijn, een echte liefdesbaby! Proficiat! Garanties heb je nooit maar gewoon positief blijven en genieten x
Dat wist ik niet Happy S.. ik heb me er bewsut nog niet heel erg in verdiept omdat ik het stap voor stap op me af wil laten komen. Mijn man heeft volgende week een afspraak bij de HA. Daarna is het mijn beurt.. maar ik probeer positief te blijven.. hopelijk komt het goed! 
 
Ha Tess, ik kan het zelf eigenlijk ook nog maar nauwelijks geloven, maar alles wijst er op (3x testen, symptomen, niet ongi) en ik heb vlg week -dan 7 weken- de eerste echo staan ☺
Idd via de natuurlijke weg! Alhoewel het kan dat de boel door de HSG wat soepeler/schoner/gladder is geworden. 
Het percentage stellen waarbij het langer dan een jaar duurt is veel groter dan we vaak denken omdat vrienden/collega's het meestal pas vertellen als het wél lukt. Maar uiteindelijk is er (gelukkig) maar een kleine groep waarbij het echt niet lukt. Neemt niet weg dat het soms moeilijk is om optimistisch te blijven en natuurlijk maak je je zorgen.
Hou je ons op de hoogte? Heel veel sterkte!
 
Ah ja natuurlijk! Dat zou kunnen.. maar hoe dan ook, geweldig nieuws! :)
Ik denk inderdaad ook dat heel veel mensen er niet over praten als het niet lukt. Het is ook erg persoonlijk.. opzich ben ik nog wel heel positief hoor. Het is immers al 1 x gelukt.. dus we houden hoop? 
Voor nu ga ik duimen voor jullie, dat alles goed mag zijn op de echo? laat je ook wat weten?
 
Hoi allemaal!
Mijn vriend en ik zijn ook een jaar en 3 maanden bezig. Maandag moet ik ongesteld worden, maar kon de zenuwen niet meer aan. Zojuist test gedaan en die was negatief. Ik twijfel ook erg om naar de huisarts te gaan. Elke keer die teleurstelling is best zwaar. Een vriendin van me is wel gegaan en heeft wat pilletjes gekregen om haar onregelmatige cyclus beter te regelen. Het hoeft dus niet altijd meteen een circus te zijn waar je in terecht komt. Ik heb zelf alleen een heel regelmatige cyclus en ik ben eerder bang dat er iets met mijn eierstokken of eileiders is, omdat ik ook altijd erge pijn heb bij mijn eisprong. Ik lees in de berichten hierboven ook wat over een HSG, misschien dat dit uitkomst kan bieden. Maar wil de huisarts me wel al doorverwijzen als het iets langer dan een jaar niet lukt? Ik denk dat ik maar gewoon eens moet bellen...
 
MaanL, (voorzichtig) gefeliciteerd!
Voor alle anderen die IVF overwegen/nadenken, zoals iemand hierboven al aangaf: begin alvast mwt onderzoeken. Je bent sowieso een tijdje bezig met het voortraject. Blijkt een spontane zwangerschap in de tussentijd - dan is dat zeker mooi!
 
Terug
Bovenaan