Ik rol al zover om...

Ik  draai al telkens op de zij! En nou roept mama elke keer, oh wanneer zou ze nou helemaal om gaan rollen? Maar daar heb ik nog geen zin in, als ik opzij rol kan ik al veel meer dingen pakken en zo heb ik lol zat! Doen jullie dat ook zolang op de zij rollen voordat je helemaal omrolt? Ik hoef toch niet alles te doen wat mama wil?

groetjes Renske

Nou Renske, jij kan al meer dan mij!!!
Ik lig nog heeeeerlijk op mijn rug en maak weinig aanstalten om te draaien..
Wel vind ik het heel leuk om te staan, dus elke keer als iemand mij op mijn
kont neer zet dan...hoeps,......lekker omhoog en staan!!!hihi.
groetjes, Fenna.

Ik wordt zondag een half jaar en draai sinds vorige week soepel naar mijn zij. Dat vind ik voorlopig wel genoeg. Mijn mama zegt dat mijn grote zus met 5 maand al door de kamer rolde, maar ik doe het rustiger aan. En dat vindt mama ook wel best, want ik ben de laatste en dus geniet mama nog even van mij op mijn rug hihi.

groetjes Vera

hoi meiden

Ik (danny) heb mamma net verrast toen zij aan het eten koken was. Ik lag lekker in de box te spelen en mamma vond dat ik te stil was dus zij keek even om het hoekje van de kamer en toen was ik stiekem voor het eerst op mijn buik gerold. Goed he.
Ik wordt morgen 15 weken. Ik vind het eigenlijk wel stoer van mezelf.
Maarre.... ik wist toch niet meer hoe ik terug moest dus heb ik mamma maar even geroepen.

groetjes danny

Nou ik vind het allemaal wel prima op mijn rugje hoor, lekker relaxed liggen vind ik dat. Mama doet wel heel erg haar best om me aan het rollen te krijgen maar zelf doe ik het mooi nog niet. Tijd zat.......hihi

Groetjes van Emma

1 dag is het mij wel 3x gelukt om door te rollen maar kan je vertellen das helemaal niets hoor dan lig je zo raar met die arm onder je buikje en mama heel hard roepen goedzooooo jongen ooo ben je al zon grote jongen pffffen ik ben nog helemaal niet groot ik wil juist nog lekker baby zijn  (kheb het daarna ook niet weer gedaan)nee dank je tis niets voor mij dus ik rol voorlopig ook gewoon niet meer door hoor blijf nu liggen zoals jij is ver zat .....ik heb wel even genoeg gegil en gedoe gehoord (al was ze wel heel erg trots denk ik hoor vandaar dat gillen ;-))
wat ik wel ontzettend graag doe is gaan staan en mijn benen over het randje van de box gooien ooooo das vet gaaf hoor maar dat vind mama niet zo leuk die zei al als je het nog 1 keer doe zet ik de box nog lager pffff kijk wel uit ik doe het dus alleen denk ik nog maar als mama het niet ziet ;-)

(ps....mama past wel erg goed op hoor)

Terug
Bovenaan