Ik rol al zover om...

oh wat ben jij ondeugend Renzo Renzo !
En als ik dat zo hoor ga ik al helemaaal niet omdraaien, dat je armen in de weg zitten lijkt me helemaal niks!

groetjes renske

oh goed zo renske!!
heel knap van jou zeg!!

senna rolt nu sinds een paar weken helemaal om! mooi om te zien! op het begin ging het gepaard met een harde schreeuw maar nu gaat het hem al makkelijk af!
senna is morgen 5 maanden.

groetjes marijke

En hebben jullie gezien wat ik zelf bedacht heb met de sleutelring? Die doe ik lekker om als armband, staat wel leuk heh? Maar mama snapt het dus niet, en die denk dat ik dat per ongeluk doet en dan gaat ze hem weer van mn arm afhalen, maar dan doe ik em net zo snel weer erom, vind ik trouwens ook wel een leuk spelletje!
Ik vind trouwens bijna alles wat papa en mama doen wel leuk, als ze naar me kijken begin ik al te lachen! En ik wou nog meer vertellen, maar nou gaat mama mij echt in bed leggen, het is al veel te laat zegt ze. En ik vind het helemaal niet erg want ik hou ook wel van slapen en als ik naar bed mag dan zie ook mijn lieve knuffeltje weer en kan ik daar weer mee kletsen!

groetjes Renske

Oja nog een vraagje aan jou, Senna: Als jij dan op je buik ligt, vind je dat dan leuk of moet mama jou dan snel weer omdraaien?
Als jij het heel leuk vind kan ik het misschien toch wel eens gaan proberen?

groetjes Renske

Dag lieve Renske ik zie je morgen weer wel he ene wat dat rollen betrefd gewoon niet verder gaan als dit is ver zat hoor jij moet alleen mooi wezen en veel leuke foto's plaatsen dan is mijn dag weer goed ik vind je namelijk een hele knappe meid grinzzzz.........kusje en slaap lekker van ondeugende Renzo....heb je ook al gezien dat ik al kan zitten ;-) in mn loopstoeltje gaaf is dat hoor maar slaap lekker meissie tot morgen

en ook liefs van mijn mama en papa en mn grote broer Timo

mama heeft me nog even uit bed gehaald voor jou Renzo, want zij vond het ook al zo knap dat jij al zo goed kan zitten!!
Ennuh ik vind jou ook knap , had ik al eerder gezegd dat je mooie ogen hebt?

kusss Renske, weltrusten
en de groeten van papa en bryan(haha die ligt al lang op bed en ik nog niet)  en mama aan jou papa en mama en timo.

Terug
Bovenaan