ik scaahm me er eigenlijk enorm voor dus sssst

ik ben blij dat er iemand over begonnen is want ik dacht dat het aan mij lag, maar ook bij mij gaat het niet van harte.
alleen vond ik het wel een beetje vreemd want ik heb een keizersnee gehad, dus eigenlijk is er niks beschadigt maar het probleem bij mij is dat de hele boel zo droog blijft en ook dat is niet prettig.tim is nu 8 1/2 maand en afgelopen weekend is het voor het eerst een keer goed gegaan, maar ook ik wilde neit meer want het deed alleen maar zeer. ik had nog een geluk dat mijn vriend z'n ribben had gekneusd dus die kon ook niet, hoefde ik er ook niet tegnop te zien
maar ben blij dat het weer gelukt is dus misschien moeten we hoop blijven houden en trekt het allemaal vanzelf wel weer bij.

succes groetjes peetskie

De verloskundige gaf mij als tip om glijmiddel te gebruiken. In het begin gedaan en toen ging het inderdaad prima! Nu gaat het gelukkig ook zonder. Het was gewoon te droog in het begin en dan gaat het inderdaad pijn doen!

Hoi Sibje,

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan met te zeggen dat je niet de enige bent!
Vooral na mijn eerste bevalling hebben we problemen gehad bij het vrijen. Ik heb heel veel last van de knip en de scheur gehad. Het littekenweefsel was dik en erg gevoelig. Ik heb er uiteindelijk een zalf voor gekregen van mijn VK.
Verder sluit ik me volledig aan bij Twiki: GLIJMIDDEL!!!!!!!!! Dat was ook een advies van de VK. Door de zwangerschap en de veranderde hormonen kun je last hebben van vaginale droogheid. Dat vrijt nartuurlijk voor geen meter.

Geef het tijd, ontspan (makkelijk gezegd), maak er iets leuks van en praat met elkaar.

Het komt wel weer.

Groetjes, Karin

Hallo,

het is idd niet iets waar je jezelf voor moet schamen hoor!!
Ik heb dan (maar) 2 hechtingen gehad, maar bij mij duurde het ook ff voor het vrijen weer plezierig was.
Mijn vriend accepteerde dit zoals het was, en is er nooit over begonnen... Het komt vanzelf wel zei hij.
Ik denk ook dat je serieus met je man/vriend moet gaan praten, want als je nix zegt, weet hij ook nix.
Nu is het weer als vanouds, en dat kan ook niet anders, want we zijn inmiddels alweer 8w 5d zwanger

Succes ermee meid!!

Liefs Debby.

ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. en ik moest echt ff mijn verhaal kwijt en dat alleen al luchte enorm op.
er met mijn man over praten vind ik wel lastig..ben misschien een beetje preuts in dat soort dingen zelfs bij hem. we hebben het er wel over gehad hoor en hij weet dat het zeer doet. hij is heel lief en doet zo voorzichtig. echt een schat.
ik denk dat ik inderdaad meer moet ontspannen...genieten en dan komt het vast vanzelf wel weer.
dat het bij ons op een laag pitje staat komt ook doordat ik vaak eerder in bed lig dan hem omdat ik heel moe ben. ik heb hms en dat vraagt meer energie dan een 'normaal' iemand. ik ga me nu wel steeds beter weer in mn vel voelen. vera is nu bijna 9 maanden dus die 9 maanden op en 9 maanden af gaat wel redelijk op bij mij.
he meiden erg bedankt voor jullie reacties er leuk om te lezen...dat doet een mens goed

groetjes sibje

Terug
Bovenaan