Ik sluit me bij jullie aan.

Hoi Miena,

Welkom op dit forum,
Beetje helaas idd, want we hopen toch allemaal dat we snel en onbezorgd zwanger kunnen worden.

Ik ben sylvia, 28 jaar. sinds dec 05 aan het oefenen voor ons 1e kindje. sinds feb dit jaar bij gyn en inmiddels 3e ronde clomid achter de kiezen.

Bij vragen twijfels of wat dan ook kun je hier idd heel goed terecht.
Ik heb hier tussen de dames ook echt mijn plekje gevonden.

Succes en hou ons allen op de hoogte van de "ontwikkelingen".

Liefs Sylvia

Ook ik wil me graag aansluiten. Ben 30 (bijna 31), en heb waarschijnlijk PCOS. Na wat forum-deelname in topics als "Eerste ronde, wij gaan ervoor" verhuis ik nu maar naar deze hoek van het forum, een beetje hopeloos soms, maar meestal vol goede moed. Voel me eigenlijk een beetje schuldig dat ik "nog maar" ruim een half jaar in de MMM zit, en dan voor mijn gevoel nog maar met 1 been. Eén echo, een HSG en vooral veel "we kijken het even een maandje aan", "na de vakantie gaan we verder kijken" en "dan zie ik u over zes weken weer" verder lijk ik nog goed af te zijn vergeleken met sommige wannabe-mothers op dit forum.

Mijn eennalaatste menstruatie was vorig jaar december, had me er net bij neergelegd dat we na onze vakantie (juni) met Clomid aan de slag zouden gaan, word ik op vakantie ongesteld!! Raar misschien, maar ik baalde ervan. Thuisgekomen eerst maar de gyn gebeld, die zei "kijk het maar even een maandje aan" (welja, weer een maandje...), begin augustus neem je Provera en dan gaan we die cyclus even meekijken. Daarna (welja, wéér een maand....) ga je dan aan de Clomid.

Ik realiseer me goed dat ik vergeleken met anderen niet moet zeuren, als ik lees wat die soms voor de kiezen krijgen valt het allemaal best mee, maar ik kan het niet laten om mezelf ook wel eens te vergelijken met meiden die al zwanger worden van één keer hard niezen.

Maar goed, ik hoop dat we hier op het forum elkaars hand af en toe digitaal een beetje kunnen vasthouden en elkaar tot steun kunnen zijn.

Liefs,
Leeuwedraak

Dag meiden,

Ook ik sluit me aan bij jullie. Ik ben 30 jr en nu ruim een jaar bezig om zwanger te worden van ons eerst kindje. Een half jaar geleden heb ik bij 6 weken een miskraam gehad en daarna is er niets meer gebeurd. Ik probeer positief te blijven omdat ik weet dat het blijkbaar wel mogelijk is zwanger te worden maar het gaat niet gemakkelijk. Na de vakantie ga ik de stap maar eens zetten naar de huisarts. Ik zie van de ene kant op tegen die medische molen, maar van de andere kant wil ik ook wel eens weten waarom het zo moeilijk gaat. Het is fijn om hier heel herkenbare verhalen te lezen. Het moet de meeste van ons uiteindelijk echt wel gaan lukken met alle medische dingen die ze tegenwoordig kunnen!!! Veel succes! liefs Poek

Voor Poek en leeuwedraad,

Ook van harte welkom hier, al hadden jullie hier vast niet willen zijn.
Heel veel sterkte voor alles wat jullie te wachten staat.

Liefs,
mama Peet

Hoi Poek en leeuwedraad,

Van harte welkom! en ik hoop dat het niet te lang gaat duren voordat jullie zwanger zijn! trouwens dat geldt voor iedereen. Er zijn nu wel een aantal nieuwe mensen bijgeekomen. Ik hoop dat we een leuk clubje hebben en elkaar kunnen steunen.

Sinds ik op de forum zit, kijk ik bijna elke dag even, mijn man snapt niet alles hoe ik mee voel en gelukkig kan ik hier bij jullie terecht!

gr ester

Lieve Miena, Poek en Leeuwedraak,

Zoals jullie zien - helaas - lotgenoten genoeg.
Het wordt inderdaad een flinke club zo langzamerhand, ook een beetje omdat er niemand naar het zwangerforum overstapt (ook helaas) maar er alleen maar meiden bijkomen
Dat geeft toch wel aan dat er meer 'gelijken' zijn dan je soms denkt...
Wij hebben steun aan elkaar en hier kun je zo lekker ongegeneerd je verhaal kwijt. Of je nu verdrietig bent, boos of juist heel blij (omdat we weer een eisprong hebben, mogen 'klussen', eindelijk met een behandeling mogen beginnen  of een terugplaatsing hebben...) ALLES kan hier...
Welkom en tot 'forums'

Liefs, SunshineJo

Lieve Poek en Leeuwedraak.

Ook jullie welkom hier. Ik hoop dat jullie, net als ik, jullie draai kunnen vinden hier.
Tot nu toe kijk, ook ik, elke dag even of er al weer nieuwe ontwikkelingen zijn. Wat ik op het zwanger worden forum niet meer deed.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan