Ik snap er niets meer van - het "leed" wat cyclus heet

Hoi
vertrouw op je lichaam en het komt echt ! 
Leeftijd etc telt allemaal mee .. ik was 36 en wilde graag een kleintje , ben begonnen met testen van sensitest echt super handig en stukke goedkoper dan de cb .. je ziet je streepje echt steeds donkerder worden .. binnen 1x zwanger 
2 jaar later weer ovulatie testen gebruikt , gelijk weer zwanger alleen werd dat een miskraam . Ik ben nu 40 en echt een onregelmatige cyclus ( arts geeft mijn leeftijd de schuld ) dus weer sensitesten aangeschaft en ik kon het perfect zien en twee weken later kon ik testen ja hoor weer gelijk zwanger , ben nu 16 weken zwanger... vertrouw op je lichaam het komt echt goed 
 
Dankjewel dames voor de reacties.. Onze huisarts is altijd nogal van de gemakkelijke weg, en je staat zonder pardon binnen 5 minuten weer buiten. Ik kom er dus ook zelden. Destijds met het ontpil drama (want zo heb ik het echt ervaren) voelde ik mij ook totaal niets serieus genomen. Toen ik namelijk ook belde voor de uitslag werd er door de gehele wachtruimte getetterd dat ik niet zwanger was.. (en bedankt! *was gelukkig wel een vervanger maar toch*)
Ik ben brutaal geweest en heb rechtstreeks het ziekenhuis gebeld. De gyn zei destijds, als het na een jaar nog niet gelukt was dat we dan maar terug moesten komen. Ik heb 13 december een afspraak staan.
Ik dacht altijd mijn ei te voelen, scherpe stekende pijn, ter hoogte van de eierstokken. En dan het eruit voelen lopen van je afscheiding (TMI sorry!)
Misschien een domme vraag, ik zit nu in de laatste dag(en) van mijn ongesteldheid, moet ik dan nu de CB gaan gebruiken? 
 
En Ananasss en Rosybo gefelicteerd dames! Ja ik moet ook wel echt vertrouwen in mijn lichaam hebben, maar deze maand is het voor mij echt een mega domper. Was ook wel echt een dag of 2 flink verdrietig (miste mijn moedertje ook ineens enorm, dus dikke tranen)
Mijn man staat er erg droog in, maar dat zal vaker de regel als uitzondering zijn.
Ik zit nu even te kijken naar ovulatie testen, maar dus zowel met sensitest als CB goede ervaringen?
 
 
Weet je wat *! is?
Ik heb ook nog epilepsie wat juist heel heftig op hormonen reageerd. Sinds ik augustus ben gestopt met de pil is er geen pijl meer op te trekken. Met de pil wareb het vaste dagen maar nu is het zomaar dat het rommelt om het zo maar te zeggen. Dan ben ik er ten dele bij, een abcance. Spreken even moeilijk, net als getallen. Kan wel nog alles doen maar qua spraak kom ik er dan even niet uit. Hoop echt dat dit rustiger wordt als ik zwanger raak want dit is heel vermoeiend...
 
Terug
Bovenaan