Ik snap er niets meer van, wie kan mij helpen??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik lees hier al langere tijd mee en heb eigenlijk nog nooit gereageerd...  Maar ik snap er helemaal niets meer van en word een beetje gek van mezelf... Ik heb altijd een vrij regelmatige cyclus gehad, kon er vrijwel de klok op gelijk zetten!! Nu ben ik al 6 dagen overtijd en heb 3 testen gedaan, maar alle 3 geven ze aan dat ik NIET zwanger ben... Ik heb zéér gevoelige borsten, dit had ik bij de 1e zwangerschap ook. Ze doen gewoon pijn, bij wijze van spreken, als je er alleen nog maar naar kijkt (haha). Het lijkt ook alsof ik af en toe een beetje misselijk ben, maar dan denk ik gelijk weer, dat ik het me verbeeld...

Wie kan me een antwoord geven???

P.s. we gaan voor een 2e zwangerschap en ben nu in ronde 4....

Hoi,

Het kan zijn dat het HCG onvoldoende in je urine aanwezig is terwijl je toch zwanger bent! Je kan ook een bloedtest bij je huisarts aanvragen dan weet je het zeker!
Veel succes hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Groet Daria

hoi biboo..

ik ben het met daartje eens,dat kan zeker dat je nog te weinig hcg hormoon hebt,en dat ie daarom nog niet positief aangeeft,je kan langs je arts gaan om een bloedonderzoek naar het hcg hormoon,dan weet je het zeker..

gr priscilla

Mee eens! Gewoon doen joh! Ben jij van je onzekerheid af toch? goed dat je gereageerd hebt hoor! Gezellig ook!!!
Succes ennuh, laat je het eventjes weten??

Bedankt voor jullie snelle reacties...

Ik had er zelf ook wel aan gedacht, dat het hormoon misschien nog niet voldoende aanwezig zou kunnen zijn. Ik kan het me ook niet voorstellen dat ik me een week heb vergist. Ik houd het namelijk precies in mijn agenda bij, wanneer ik ongesteld ben geweest. We hebben ons nu voorgenomen om het weekend nog een keer te testen (kost een kapitaal man!!). Mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn en de test is wederom negatief, dan moet ik misschien toch maar even langs de huisarts gaan. Uiteraard laat ik het weten, als ik meer weet!! Ik wordt er wel een beetje onzeker van hoor!! De vorige keer was het met 1 test klaar en omdat ik het toen niet kon geloven, hebben we nog een test gedaan.
Wordt vervolgd.....

hahaha, ja duur he? Zulke toestanden maken je arm hoor!
Hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt!

Het kost inderdaad kapitalen.....

Wij hadden laatst een setje bij Sensitest besteld (via internet), met ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten. Ik moet zeggen, dat ik er een beetje mijn twijfels bij heb.... We hebben 2 weken getest en ik heb geen één dag een 2e streep bij de ovulatietesten gehad en alle 3 zwangerschapstesten gaven ook negatief aan. Ik heb nu een zwangerschapstest van Clear blue gehaald en die gaan we van het weekend gebruiken. Ben nog steeds niet ongesteld en nu dus al 7 (!!!!!!)   dagen overtijd!!!!! Dat heb ik de afgelopen maanden nog geen één keer gehad, met mijn vrij regelmatige cyclus. Zal het dan toch eindelijk raak zijn??? Ik hoop het zo!!!
Allemaal duimen dus !!!

quote: Bibooo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:42:22'));

Het kost inderdaad kapitalen.....

Wij hadden laatst een setje bij Sensitest besteld (via internet), met ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten. Ik moet zeggen, dat ik er een beetje mijn twijfels bij heb.... We hebben 2 weken getest en ik heb geen één dag een 2e streep bij de ovulatietesten gehad en alle 3 zwangerschapstesten gaven ook negatief aan. Ik heb nu een zwangerschapstest van Clear blue gehaald en die gaan we van het weekend gebruiken. Ben nog steeds niet ongesteld en nu dus al 7 (!!!!!!)   dagen overtijd!!!!! Dat heb ik de afgelopen maanden nog geen één keer gehad, met mijn vrij regelmatige cyclus. Zal het dan toch eindelijk raak zijn??? Ik hoop het zo!!!
Allemaal duimen dus !!!

Ik hoop voor je dat het raak is ik heb de testen ook van internet van het merk mat care en die zouden zeer betrouwbaar zijn ovulatietesten geloof ik niet zo in dan zou ej al elke dag moeten doen hele maand lang maar ja je mag er 4 uur niet voor plassen en dat houst ik niet vol

Terug
Bovenaan