Ik snap er niets meer van, wie kan mij helpen??

ach joh! Wat vervelend!!! Tuurlijk ben je terleurgesteld en verdrietig, zeker omdat je zulke klachten hebt ga je er toch op hopen! Da's niet raar vind ik hoor!
Nou, hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Lekker op de bank en laat je vertroetelen door je ventje oke?
Sterkte, Rimke

Op de bank liggen en me laten vertroetelen door mijn mannetje??
Ik wil alleen maar diep onder de dekens wegkruipen en ff héééél hard huilen....
Bah, wat baal ik hier van zeg!!!

quote: Bibooo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 19:05:06'));

Nu snap ik er helemaal NIETS meer van....

We konden het niet laten en hebben net weer een test gedaan; NIET ZWANGER!!!
Ik ben inmiddels 8 dagen overtijd en wederom een negatieve test... Hoe kan het toch?? Altijd héél regelmatig ongesteld, kan er de klok op gelijk zetten en nu sinds deze maand... laat mijn lichaam mij in steek!! Ja, zo voelt het wel een beetje!! Ik kan toch niet door blijven "testen"??
Gek wordt ik ervan en ben best een beetje verdrieting....

Hoi Biboooo

kan het niet zo zijn dat je wle zwanger bent maar nog te vroeg is om te testen bij sommige heb ik gehoord gana er een paar dagen overheen

nadia

Hoi Nadia,

Ik hoop maar dat dat het is.... Want waarom wordt ik niet gewoon ongesteld, terwijl ik anders zóóóó op tijd was?? Wij hebben 2 weken getest met die ovulatietesten en hadden geen één keer een dubbele streep. Kan het zijn, dat ik ná die 2 weken testen misschien mijn eisprong heb gehad en dat ik daarna dan alsnog zwanger ben geraakt?? Het kan toch zo zijn, dat je een "late eisprong" hebt?? Dat het daarom nu langer duurt voor het zichtbaar wordt (mits ik écht zwanger ben natuurlijk)?? Wij hebben de zwangerschapstesten iedere keer 's avonds gedaan, is het misschien toch slimmer om het 's morgens te doen?? En wanneer kan ik nu het beste weer testen, als ik de komende dagen niet ongesteld wordt??? Ik wordt er zo onzeker van, ook omdat ik al meerdere keren heb gelezen dat ze zwangerschapstesten van deze tijd, voor 99% betrouwbaar zijn.
Dan zinkt de moed mij weer in de schoenen....

ontzettend frustrerend voor je inderdaad..................wat vervelend joh!
Je kan het misschien inderdaad nog een keer met je eerst urine testen, schijnt volgens mij wel het beste te zijn, want als je pril zwanger bent is er nog niet zoveel hcg en ochtendurine is geconcentreerder...............succes meid!

quote: Bibooo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 14:51:59'));

Hoi Nadia,

Ik hoop maar dat dat het is.... Want waarom wordt ik niet gewoon ongesteld, terwijl ik anders zóóóó op tijd was?? Wij hebben 2 weken getest met die ovulatietesten en hadden geen één keer een dubbele streep. Kan het zijn, dat ik ná die 2 weken testen misschien mijn eisprong heb gehad en dat ik daarna dan alsnog zwanger ben geraakt?? Het kan toch zo zijn, dat je een "late eisprong" hebt?? Dat het daarom nu langer duurt voor het zichtbaar wordt (mits ik écht zwanger ben natuurlijk)?? Wij hebben de zwangerschapstesten iedere keer 's avonds gedaan, is het misschien toch slimmer om het 's morgens te doen?? En wanneer kan ik nu het beste weer testen, als ik de komende dagen niet ongesteld wordt??? Ik wordt er zo onzeker van, ook omdat ik al meerdere keren heb gelezen dat ze zwangerschapstesten van deze tijd, voor 99% betrouwbaar zijn.
Dan zinkt de moed mij weer in de schoenen....

Hoi BiBoo

Ja ik weet even niet hoe lang je al gestopt bent met de pil en hoeveel keer je regelamatig ongesteld bent geweest want het kan best zo zijn dat je deze keer een andere cyclus hebt. ja mij helpen die ovulatietesten ook niet heb ook steeds geen 2 strepen. Ja ze zeggen rond het middaguur het beste zou zijn om te testen maar erg lastig met werken en 4 uur niet plassen van te voren ik doe ze ook altijd pas laat savonds. en zwangerschapstesten zou je inderdaad het beste met ochtendurine kunnen doen. Maar als je echt zwanger bent dan maakt het tijdstip niet veel uit Mijn zus is toevallig wel ook zwanger geraakt met een hele late eisprong waarschijnlijk rond de 30ste dag wat ook erg ongewoon is dus alles kan dat is ook wat mijn dokter zegt tegenwoordig is alles mogelijk. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent en anders moed erin en ervanuitgaan dat het wel lukt. Ik doe dat ook maar vind het ook heel lastig ik nog nooit ongesteld geweest na eind maart met de pil et zijn gestopt en heb een tweelingzus die nu 15 weken zwanger is en meteen de eerste keer raak was. en al mijn vriendinnen zijn zwanger of hebben net een kindje erg frusterend. Maar ja gaan gewoon door

Groetjes nadia

Helaas.... ben na 11 dagen overtijd, toch nog ongesteld geworden  

Aan de ene kant ben ik opgelucht, eindelijk die onzekerheid weg. Maar aan de andere kant ook teleurgesteld, ben namelijk niet zwanger... Het is een beetje dubbel!! Ga gelijk een nieuwe lading ovulatietesten bestellen en dan na de menstruatie gaan we weer "lekker testen".... Op welke dag zou ik dan het beste kunnen starten met de ovulatietesten??
Nieuwe ronde, nieuwe kansen    

Hi
Ik heb begrepen dat je niet elke keer een eisprong hoeft te hebben dit betekend dus dat je niet elke maand zwanger kan raken..
Heel vervelend en frustrerend dus!
Mijn vriendin had ook ovulatietesten gekocht dan van clearblue en die is om de 29 dagen ongesteld die had verwacht dat bij dag 13/14 er wel een smiley zou komen maar dit gebeurde maar niet en pas bij dag 17 kwam er een smiley..

Er is mij wel eens verteld dat je zelf je ongi kan tegen houden omdat je er zo mee bezig bent.. Of dit waar is geen idee??

Terug
Bovenaan