Ik snap er niets van...

quote: marciris schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 10:44:24'));

Hallo iedereen,

Gister was mijn NOD en vanmorgen hebben we een test gedaan. En wat schetst mijn verbazing: een blauw streepje.
IK BEN ZWANGER.
Ik had het echt niet verwacht, dit was pas ronde 2 voor ons en ik had sinds het weekend steeds last van mijn buik, dus ging er gewoon vanuit dat ik ongi moest worden. Was dat dus even een verrassing.
We zijn er heel blij mee.

Dus voor alle dames die volop bezig zijn; ik heb ruim 10 jaar de pil geslikt en ben nu dus na ronde 2 zwanger. Er is dus hoop voor iedereen.

Bij deze dus ook voor iedereen die an het klussen is: ******************** all around.

Groetjes Iris

Gefeliciteerd!!!!!!!

Veel geluk! Bedankt voor de glitters.

groetjes Wietske

Van harte gefeliciteerd!

Wens je een hele fijne zwangerschap!

Groetjes van Anna (mama van Iris)

Hoi hoi,
van harte gefeliciteerd!!!

Geniet er van!

Groetjes,
Sara

gefeliciteerd meid hartstikke goed

had je geen last van zwangerschapsverschijnselen?
zo ja wil je ze vertellen aan mij

Owwwww wat een goed nieuws weer!

Ga er lekker van genieten iris en heel veel succes en geluk.

Hopelijk zijn het goede voortekenen van deze maand. Er zijn er inmiddels al aardig wat zwanger.

x-vlinder

quote: shadyl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 16:26:46'));

gefeliciteerd meid hartstikke goed

had je geen last van zwangerschapsverschijnselen?
zo ja wil je ze vertellen aan mij

Hoihoi,

Ik heb volgens mij geen herkenbare dingen gehad voordat we getest hebben. Ik had wat last van mijn buik (kon alleen niet mijn vinger erop leggen of het echt ongikrampen waren of een soort hongergevoel), maar ik ging ervan uit dat ik ongi moest worden.
Verder heb ik niets gevoeld, ook mijn ei niet en heb ik ook geen innestelingsbloeding of zoiets gehad.
Sinds ik het nu wet, valt het me wel op dat ik vaker moet plassen en ik heb ook echt honger. Normaal at ik tussendoor niets, maar ik moest vanmiddag toch echt wat eten, zo'n honger had ik. Weet na 1 dag natuurlijk nog niet of dit echte verschijnselen zijn.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Iris

Hoi Marciris,

Van harte gefeliciteerd!!!!!! Wat ontzettend snel.

Ik wens je heel veel geluk toe en hopelijk wordt september voor meer meiden een vruchtbare maand.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan