Ik snap er niks meer van

<p class="”p1″"><span class="”s1″">Hoi hoi</span></p><p class="”p1″"><span class="”s1″">ik heb een aantal weken geleden een topic geopend met een aantal licht positieve zwangerschapstesten en dat ik aangaf dat ik graag bloed wou prikken omdat ik het niet helemaal vertrouw. Eindstand was het dus ook zo, ik had de verloskundige gebeld en die zei dat ik er vanuit kon gaan dat ik zwanger was en dat ik voor een echo mocht komen ik zou dan ongeveer 8 weken zijn. Op de echo was helemaal niks te zien en vanuit het bloedprikken had ik geen hcg in mijn bloed ze vroegen ook of ik een bloeding tussen door had gehad omdat ze op de echo wel zag dat mijn ei gesprongen was en ze had het over een eiblaasje en dat daar het eitje uitgekomen zou zijn. Ik had deze echo op 16 april. Op 19 april had ik opeens een beetje zalm rozig bloedBij het afvegen. (Sorry voor de details) dus ik dacht oh ik word ongesteld wel wat vroeg maar dat is het vast en in de ochtend was het weer weg . Op 25 april moest ik ongesteld worden en dat ben ik niet geworden waardoor ik een test heb gedaan maar ze zijn mega licht ik weet niet of ik deze test kan vertrouwen .<br /></span> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">https://www.mupload.nl/img/l1ragjaohjm.png</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">En in negatief:</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">https://www.mupload.nl/img/0pzn5h.png</span></p>

Heel toevallig heb ik ook 2 soortgelijke testjes gedaan 4 en 2 dagen voor nod normaal zou ik zeggen een streepje is een streepje maar als het dan ineens over jezelf gaat dan wordt het een ander verhaal. Ik ben ook al 16 maanden bezig dus ik durf niet meer zo goed te hopen. Morgen is mijn nod en sinds gisteren oud bruin bloed ik weet dat dat nog niks betekent maar bij mij gaat dat eigenlijk altijd voorafgaand aan een menstruatie. Ik durf in dit geval dus niet zo goed te zeggen wat zo’n licht streepje betekent. Als mijn menstruatie morgen niet doorzet dan ga ik woensdag weer een testje doen. Ik zou jou willen adviseren om over 2 daagjes met ochtend urine te herhalen 

Ja precies en ik heb hem op mijn nod gedaan omdat ik altijd met mijn eerste plas ongesteld word en ik dat niet was dus gelijk opgevangen en zo de test gedaan ik weet dat ik traag hcg opbouw bij mijn vorige zwangerschap zat ik met 5-6 weken pas op 35 hcg en hij is nu alweer 2 dusja geen idee maar de dokter ziet me alweer aankomen of dan heb ik weer een echo met een lege baarmoeder

Ik zou pas bellen als de test echt overtuigend is niet met zo’n licht streepje ik hoop dat die over 2 weken duidelijker is. Normaal test ik pas als ik 1 week overtijd ben met CB digitaal dus geen idee hoe snel ik hcg aanmaak 

Dat bloedverlies is waarschijnlijk een ovulatiebloeding geweest. Ik denk dus dat je nog niet overtijd bent. De test die je hebt gebruikt is rottig. Vaak vals positief. Probeer eens een 2 voor €5 van Kruidvat

Ik heb dezelfde 2x gedaan de 2de lijkt wel iets minder turen maar nog niet overtuigend en ik heb sinds gisteren oud bruin bloedverlies. Dus misschien bij mij ook vals positief? Morgen nod. 2v5 vind ik niks met zo’n pipetje kan een action test ook?

Hoi Channie 
ik had precies zo een zelfde streepje !
Heel lichtjes en bijna niet te zien maar toch ook weer wel
heb toen de digitale van cb gehaald en stond 1-2 weken. 

dus het zou best kunnen ! 

Terug
Bovenaan