Ik snap er niks meer van

Ik lees helaas veel negatieve verhalen over de test die je gebruikt hebt. Zelf gebruik ik altijd de action testen; goedkoop en betrouwbaar. Ik zou die eens proberen of de 2v5 van Kruidvat. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, en dan het liefste positief natuurlijk! Succes ?

@benb : nee want ik had op 10 april mijn eisprong en op 16 april zag ze op de echo dat er een eiblaasje was en ze zei dat het eitje dr uit is gekomen dus ik denk niet aan ovluatiebloeding het lijkt eerder op innestelings bloed 9 dagen na de eisprong 

@girafje: ik vertrouw die van de action niet heb daar een hele duidelijke streep op gehad in de ochtend en in de middag 0 hcg in het bloed en op de cassete test word ie bij mij nooit positief . Bij mijn eerste zwangerschap in de ochtend cassete test bij de dokter negatief in de middag 35 hcg in mn bloed dus ik denk dat ik misschien die van de big bazar haal of toch even een clearblue

@girafje: die gebruikt de dokter en zoals ik zei in mn vorige topic blijft die ten alle tijden negatief bij mij geen idee waarom 

Terug
Bovenaan