ik snap er niks meer van.

Bij mij was de goeiecho ook niet standaard. Meer omdat ze vermoedde dat het kindje nogal groot was.
Had de echo stiekem liever ook niet gehad. Zag zowieso helemaal niks (zelfs geen beweging!) en het nieuws dat ie zo groot is is wel vervelen vind ik, het houdt me erg bezig, ook al is het niet zo erg!

Groetjes

Ik heb ook alleen maar de 20 weken echo gehad,
en later omdat ik de kleine 3 dagen niet had gevoeld een ctg en een vluchtige echo, puur alleen naar hartje gekeken en verder niets gezien ook geen ligging ofzo, althans niets over gezegd.

Verder krijg ik ook geen groei of ligginsecho, heb gewoon alleen de afspraken bij de vk.

Liefs Marina

Hai,

Jammer ik hoor ook niet tot de gelukkigen van een extra echo... is inderdaad nog niet ingevoerd maar er wordt wel voor gepleit. Als je je zorgen maakt kan je er eventueel om vragen toch? Tot die tijd maar even verder dromen...

Groetjes Fee

Hoi,
hier zijn normaal gesproken na 20 weken ook geen extra echo's meer. heb ik bij m'n eerste twee kinderen na 20 weken ook niet gehad. Omdat m'n jongste heel groot was willen ze dat deze keer extra in de gaten houden, vandaar dat ik nu extra groeiecho's krijg. Al moet ik zeggen dat dat nu niet meer echt prettig voelt. Vooral als ze het hoofdje willen meten zitten ze met dat ding in m'n onderbuik te persen en heb ik de rest van de dag een beurse buik en een onrustige baby.
Groetjes Patricia

Hier ook geen 'standaard' extra echo's. Ik heb alleen met 25 weken (na val van mijn paard) aangedrongen op een extra echo. Gelukkig bleek alles goed, je maakt je dan wel veel zorgen op zo'n moment. Ik moest huilen van opluchting toen alles goed bleek!

Ik heb ook zoiets van: als het goed gaat, gaat het goed en is zo'n extra echo niet nodig! Ik vertrouw maar op mijn lichaam en intuitie.

Terug
Bovenaan