ik snap het niet meer

Sinds 2 maanden ben ik aan et temperaturen.
Vorige maand een duidelijke (wel heel late ) piek te zien.
Nu zit ik alweer op dag 23, en de laatste dagen ging mijn temperatuur omhoog,
maar vanochtend weer ontzettend gezakt.
Ik snap het echt niet meer,
moet de eisprong nog komen of heb ik hem al gehad? Na de 2e week gaat mijn temperatuur van hoog naar laag en weer terug.
Maar even afwachten ben ik bang.

groetjes FLeur

Heey Fleur,

Dat temperaturen is ook een lastig verhaal en gaat lang niet bij iedereen op. Als je eigen lichaamstemperatuur hard schommelt kun je er eigenlijk niets van op aan. Bij mij is het een aantal keren ook zo gegaan, behalve de laatste 3 keer.(misschien dat ik het toen pas onder de knie kreeg hoe het werkte maar dat laat ik even in het midden hahaahah) Misschien ovulatietesten gaan proberen? Ook daar had ik niet geweldige ervaringen mee, maar ook dat lag aan mij. Ze werken wel maar je moet het wel op de juiste dagen doen en beter niet met ochtendurine. Ik hoop dat het snel raak is voor je. Wanneer is je NOD? Zal volgende week zijn zeker? Hoop dat het uitblijft.

Liefs en heel veel succes Supertje

hey supertje, hoe is het met je?

lastig idd dat temperaturen,
maarja wat kan er fout gaan als ik elke dag op dezelfde tijd mijn wekker er voor zet?
Ga ervoor niet plassen ofzo.

Ovulatie testen heb ik ook een tijdje gebruikt,
maar dat is zo'n dure grap,

Officieel NOD op 2 augustus,
maar het zal wel weer wat later worden!
Vorige keer 38 dagen.

liefs Fleur

misschien dat je eigen temp al schommelt. Ik had ze van testjezelf. die zijn goedkoper. maar heb er nog 13 over. als je je gegevens mailt, stuur ik ze wel naar je op. heb er zelf niks meer aan. Mail maar naar supergirl_274@hotmail.com. Heb je er in ieder geval weer een paar. Voor de rest gaat het hier met de zwangerschap goed. Niet misselijk. Alleen moe en zere borsten. Maar als dat alles is teken ik ervoor. Maandag de 3e echo en dan ben ik ongeveer 8 weken. Blijft nog even spannend ivm eerdere miskramen. Met de 11 weken hebben we er nog 1 en dan mag iedereen het weten.

Hoop dat je me snel volgt.

Liefs Supertje

Hallo Fleur,

Ik snap dus ook helemaal niets van die temperaturen van mijn.
Normaal voel ik iedere maand mijn eisprong, deze maand heb ik wel drie pieken gehad, en ook het gevoel gehad dat ik wel drie keer een eisprong had.
Ik heb de eerste 12 dagen onder de 36.5 gehad, dag 13 had ik 37.4, vanaf dag 14 tot dag 16 rond de 36.5. toen weer tegen de 37 en 1 keer over de 37, en ik blijf nu rond de 37 hangen. Snap er echt niets meer van.
Maar de aanhouder wint denk ik maar, ook al wordt dat bij ons toch echt wel eens een keer tijd want ik wordt er ook niet jonger op.
Veel s6 en het moet goed komen met ons denk ik maar.
Groetjes pxdt44

is die temperautuur van dag 13 dan niet een uitschieter geweest en heb je dus rond dag 16 je eisprong gehad?
Ik wacht het maar af,
snap het echt niet meer.
Ga binnenkort een afspraak maken om in september weer terug te gaan naar de gyn.
Om eventueel te starten met IUI?
Ben benieuwd.
groetjes Fleur

hey fleur,
ik heb dat ook wel is gedaan dat tempraturen, vind het wel erg lastig want bij mij schommelt me tempratuur ook erg.
ik heb nu van die ovulatietesten gekocht via internet (viel wel mee hoe duur), maar nou moet ik dus er achter zien te komen wanneer mijn eisprong ongeveer is. vorige maand was ik denk ik een paar dagen te laat. grr. deze maand maar ff eerder testen....
gr hetty

Terug
Bovenaan