ik snap het niet meer

ik denk dan wat kan er mis gaan met temperaturen,
maar zo makkelijk is het niet.
Ik ben gister bij de acupunctuur arts geweest,zij kon ook niet echt wijs worden uit mijn temperatuurlijst.Volgens haar is mijn energie niet goed en is mijn lichaam niet goed in balans. Speciaal daarvoor prikt ze mij. Moet zeggen dat ik sinds dat ik bij haar kom echt meer energie heb om dingen te doen. Hopelijk kan zij wat voor me betekenen.

Ovulatietesten heb ik ook een tijdje gebruikt,
maar ik vond het toch te duur worden.
Hopelijk heb jij er wel wat aan, ik heb meer mensen gehoord waarbij de testen wel hielpen om ei te vinden.
groetjes Fleur

Hallo allemaal,
Het is even geleden, maar wilde Fleur geruststellen. Bij mij lukte het temperaturen niet en mijn cyclus kwam onregelmatig. Om er zeker van te zijn dat ik een eisprong kreeg moest ik vanaf dag 8 (meen ik) naar het ziekenhuis voor inwendige echo's om te zien hoe ver het stond. Ik moest dan om de dag terugkomen om te zien of het eitje kwam ja of nee. Ik moet zeggen dat het wel even heftig was, maar er was wel duidelijkheid, en dat was toch prettiger.
suc6 meid,

gr. Ano

hoi Ano,
bedankt voor je berichtje.
Lastig hoor die onzekerheid.
Kwam er bij jou nog iets uit die echo's?
Hoe is het nu met je?

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden . Vandaag inmiddels dag 34,
word er echt moedeloos van.
Wel wat buikkrampjes en vreetbuien, dus ik heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden.

Ik twijfel wel een beetje wat ik zal doen,
of ik de acupunctuur nog wat langer de kans geef, of zal ik toch maar terug naar de gyn.
In principe mag ik in september weer terug..
Dan is het half jaar na de HSG al weer om.
Bleh,de tijd vliegt. Ik krijg wel steeds meer een bepaalde rust over me, alsof ik zelf al het idee heb dat er geen 2e meer komt, terwijl ik het toch echt graag wil. Maar ik ben niet meer zo "panisch" als in het begin.
groetjes Fleur

Hoi Fleur,
Graag gedaan. Tijdens de echo's konden ze duidelijk zien dat er een follikel zat en deze ook groeide. Dat was voldoende geruststelling. Ze begonnen na alle onderzoeken direct met de IUI. Het is een wonder, maar na de 1e iui bleek ik meteen zwanger te zijn. Ik hoop voor jou, en de andere meiden hier dat ze hetzelfde mogen ervaren.
gr en sterkte

Terug
Bovenaan