Ik snap niets meer van deze cyclus

Zojuist ongesteld geworden. Bleeeh.
Is ook te snel na een eisprong. Waarschijnlijk kon het dus toch niets worden dit keer. De boel is blijkbaar nog niet goed op gang gekomen!
Ik blijf voor je duimen meis!

He Tess,

Balen voor je !!! Maar misschien toch fijn dat er nu einde is gekomen aan de onduidelijkheid.... Blijft een dubbel gevoel hé ?! ..........

Voor jou is het dus je 2e? Wij gaan voor de 1e en ik vind het tot op heden maar een groot zenuwengedoe. Dat wachten, die onzekerheid en iedere maand weer die teleurstelling.
Ik wens jou weer heel veel succes met de nieuwe ronde!!!

Hier nog steeds niets. Nu dag 41. Nog nooit meegemaakt. Mijn temp. blijft nu voor de 13e dag na elkaar hoog. Dus de spannende dagen staan voor de deur.....

Even een update.
Dag 42 inmiddels. Vanochtend een beetje bruinverlies gehad, maar ongi is nog niet doorgebroken (heb normaal eigenlijk nooit bruinverlies).. Blijf afwachten. Als ik op dag 45 nog niet ong. geworden ben zal ik weer testen...
Nu een een weekje uit de lucht ivm vakantie!

Tess, succes met wachten!!! Als er nieuws is hoor ik het graag.

Liefs Bientje

Hoi Bientje,

Dit lees je dan pas als je alweer terug bent. Fijne vakantie gehad?
Dat bruinverlies kan ook innestelingsbloed zijn! Meid, ik zit driekeer zo hard te duimen voor je!!!!

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat we al twee heerlijke knulletjes hebben; nu willen we ons geluk graag uitbreiden met een derde....

Tja, verder geen nieuws hier. Gewoon wachten tot de rode duivels weer vertrokken zijn en dan kunnen we weer, hahahaha!

Liefs,
Tess

hoi allemaal,

Ik kan me helemaal vinden in jullie verhaal
ik ben in febr met de pil gestopt we willen graag een 2de kindje,ik hadt ook de eerste maanden een cyclus van 28 en soms 29 dagen en nu de laatste maanden 35 en 37 dagen ik baal er zo van want ik hadt vorige keer een week na mijn eisprong een paar dagen bruinverlies en buikpijn dus ik dacht misschien wel innesteling maar een week later toch weer ongesteld dus ook mijn lichaam is flink van slag!mijn vriend is er gelukkig heel relax onder hij zegt altijd:het komt wanneer het komt en je lichaam moet er weer klaar voor zijn ik weet het zelf ook wel maar dan toch weer teleurstelling als ik ongesteld wordt.
liefs jootje

Dag Jootje,

Ja, lastig is dat hè, als je geen regelmatige cyclus hebt. Maar ook dan kan je prima zwanger worden hoor, kijk maar naar mijn twee prachtkindjes!

Misschien heb je die keer met dat bruinverlies een supervroege miskraam gehad. Het komt vaker voor dat het eventjes goed lijkt te gaan, maar dat er dan toch iets niet in orde is, waardoor de o zo prille zwangerschap afgebroken wordt. Je wordt vervolgens ongesteld en als je er niet zo mee bezig was geweest, had je er waarschijnlijk niets van gedacht.

Overigens kan je cyclus ook wat anders dan anders gaan doen als je heel erg bezig bent met zwanger worden. Je bent dan zo alert op alles wat je lijf doet, dat brengt dan een soort spanning teweeg waar je cyclus op reageert. Hoe moeilijk het ook is, het is belangrijk om gewoon je dagelijkse dingen te doen en te proberen er niet al te veel mee bezig te zijn.

Nou ja, ik weet natuurlijk niet of dat bij jou zo is... Hoe dan ook, succes met zwanger worden!

groetjes,
Tess

Hoi,
Net weer terug van een heerlijke vakantie. Helaas brak op de eerste dag van de vakantie toch de ongi door.... balen, maar ik zat er wel echt op te wachten. In ieder geval duidelijkheid en dan kun je door! Inmiddels al weer op dag 10 van de cyclus. In de vakantie lijkt de tijd gelukkig allemaal wel wat sneller te gaan gelukkig! Ik ga dit keer niet temperaturen en ik moet zeggen, ben er daarom toch IETS minder mee bezig. Bevalt me goed. Heb besloten dat ik het nog een maandje aanzie en anders in sept. toch maar eens de huisarts ga bellen.... We zien wel weer.

Liefs Bientje

Ha meid!

Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!

Ja, ik vond de duidelijkheid van de ongi ook wel prettig. Zit nu te wachten op een eisprong.
Ik probeer er ook iets minder mee bezig te zijn, ben daarom ook iets minder vaak hier. Lekker andere dingen doen enzo. (Ben benieuwd of ik straks, na de eisprong, er ook nog zo tegenaan kan kijken, hahaha!)

Gewoon lekker je hartje volgen meid, da's altijd goed niet waar! Dan kan het zomaar zijn dat je om een veel leukere reden langs de huisarts mag!!!

Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan