ik stop er mee

A

Anoniem

Guest
ik kom niet meer op deze forum
het is niet leuk meer hier...
de dames die nog maar net komen kijken die denken werkelijk dat als je wat voelt dat je zwanger bent en die doen bij elke misselijkheid een test....

ik vond het wel toevalig dat er op die andere topic bijna allemaal dames reageerde die nog maar net komen kijken

ik ga naar als zwanger worden langer duurt

is iets gezellig en die dames weten precies hoe ik me voel...
die weten teminste wat wel kan en wat niet
als je ivf hebt gehad ben je zwanger maar je weet niet als het blijf zitten als de dokter het er in heeft geplaatst zeggen de dames toch ook niet meteen o ik ben misselijk

en nu gaan jullie zeggen van dat is niet het zelfde maar dat is het wel

de dames die al lange tijd bezig zijn ik hoop dat het niet te lang meer duurt..
ik maar zo onze tij komt nog wel sterkte met de mallemollen enzo
voor de gene die er al inzitten

Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar voor de dames die net bezig zijn is het nog allemaal nieuw en spannend (geldt dus ook voor mij, 1e ronde)
Logisch dat als je wat voelt dat je gelijk hoopt dat je zwanger bent

Ik ben zelf ook niet iemand die gelijk naar een test grijpt (dat zeg ik nu hoor), maar voor de dames die dat wel doen, vooral blijven doen.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, heel veel succes in ieder geval!!

Ach dat ik hier op uberhoupt op ga reageren ik lijk wel gek.

Tot ziens, missmamma ,ik kan zulke mensen missen als kiespijn.
Dat heet geen respect voor anderen.
Ook nu bespeur ik irritatie in je berichtje. Je moet met de  juiste toon spreken in je zinnen anders komen deze negatief over en kunnen mensen kwetsen.
Over mensen die in de eerste ronde zitten en net komen kijken, vind ik helemaal niet terecht, sommige van ons zijn beter ingelezen dan de meeste hier, het heeft er niks mee te maken hoelang je bezig bent, en wie er het meest van af weet, (aan je getyp te zien, onleesbaar, dus,)

We hebben hier allemaal de wens zwanger te worden en dan maakt het niet uit wie er het kortst over doet, we zijn blij voor elkaar als het lukt en treuren mee mij tegenslag.
Jou combinatie klopt niet. We gaan niet katten en jennen, bij blijdschap om een zwangerschap.
Want wie kaatst kan de bal terug verwachten.

Vandaar dat ik je liever kwijt ben dan rijk.

de groeten.

Bambi

you go girl!!!...

Ik sluit me bij Bambi aan. Ik vind het heel jammer missmama dat het zo is gelopen. Ik ben zelf nog aan het bijkomen van een mk en ook vind het niet altijd makkelijk om blij voor iemand anders te zijn, maar ik ben het wel! Iedereen is gegund wat we allemaal zo heel graag willen. Of je nou wel of niet al een kind hebt en of je nou voor de 1e ronde bezig bent of de 10e.. We leven allemaal naar 1 moment toe!
We willen allemaal heel graag zwanger worden en genieten van onze eigen zwangerschap! Niemand zit te wachten op wijsneuzerigheid van een ander.. Alleen luisteren en reageren, op een vriendelijke manier, is het enige wat je wilt .. toch?

Groeten Debby

Goed plan! Ik wens je heel veel suc6!

(enneh, ik had wel eens willen weten hoe jij was toen je net had besloten om voor de eerste te gaan, ik denk net zo als wij, dus....................)

Groetjes

Ik denk dat het een wiijs besluit is.
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.

Ik heb er ook over zitten denken om naar dat forum te gaan, omdat als je lang bezig bent je gewoon anders tegen zwanger worden aankijkt dan veel meiden hier.
Niet dat er iets mis is met hoe die meiden reageren, maar na een jaar proberen grijp je niet meer naar een teststrip als je morgen ongesteld moet worden en denk je niet meer bij elke keer dat je misselijk bent dat je meteen zwanger bent. Dat is nu eenmaal zo, door ervaring heb je dat geleerd, sommige meiden hier zullen dat helaas nog leren. Andere zullen na twee keer proberen zwanger zijn.
Iedereen is anders en iedereen reageerd anders op het proberen zwanger te worden.

Miscommunicatie is altijd jammer. Ik denk dat jij het goed bedoeld en mensen wilde behoeden voor teleurstelling. Jammer dat dat gezien werd als katten.

Als er geen topic was gestart hier met meiden die langer bezig zijn dan een jaar, was ik ook vertrokken naar het andere forum.

Ik wens je heel veel succes.

xxesther natuurlijk mag je dat vragen

nee ik vond het wel spannend maar ik ben nuchter en ik weet dat het een tijd kan duren ik ben niet na elk buikpijntje en hoofdpijntje en misselijk o zo ik nou zwanger zijn nee dat zien we wel als ik ongi word of niet zo niet dan niet...
nu heb ik er moeite mee en denk zal het nog gebeuren
maar toen ik net bezig was was het leuk en dan denk je ik zie het wel wanneer het gebeurt niks geen verplichting of wat

het is nu moeilijker hoor na 16 maanden en loop al sins december bij de gyn ben nu derde ronde clomid en als volgende ronde niet lukt moet ik spuiten en dan elke dag na het ziekenhuis.. dat is moeilijker en je bent er nu veel meer mee bezig dan de eerste maanden dan is het leuk en nu is het moeten geworden

Uhh ja, ik heb ook nog wel iets tegen je te zeggen:

Ik denk dat het voor jezelf nog wel het allerbeste is om niet meer op dit forum te komen. Ik proef grote frustratie uit je schrijven, en dat lijkt me heel rot. Daarom wens ik je het allerbeste toe.

Toch wil ik ook nog even zeggen dat je in jouw houding het respect mist (dus naar anderen toe) waar je zelf wel mee benaderd wilt worden. Een goede communicatie en een fijn contact begint bij jezelf. Dat is in jouw geval niet zo, daarom stuit je op zoveel tegenstand. Wat je zelf niet geeft, kun je niet van anderen verwachten...

Daarbij nog even dit: ik heb persoonlijk nog niet 1 topic gelezen waarbij misselijke meiden metéén naar een zwangerschapstest grijpen. Jij stelt het veel te zwart/wit. Ik lees wel heeeeel veel topics waarbij iedere misselijke meid graag wil dat het van de zwangerschap is. Jij niet dan? Iedereen hoopt op een kindje, anders waren we hier niet. En jah, de een is binnen twee maanden zwanger, of denkt dat te zijn (nou én?), en de ander doet er oneerlijk veel langer over. Dat wil niet zeggen dat die anderen minder recht hebben om te komen. Dat wil wel zeggen dat jij voor jezelf de keus kunt maken om het te lezen, en er op in te gaan. Nu maak je dus de keus om niet meer op dit forum te komen, en dat lijkt me heel wijs. Toch wil ik je een wijze raad meegeven: als je je houding naar anderen toe niet een klein beetje positiever maakt, stuit je op welk forum dan ook evengoed weer op tegenstand. Niemand houdt van teveel betweterigheid.

Succes..

Terug
Bovenaan